ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور اخبار جدید دوره های بدون آزمون کنکور 93 کنکور دکتری 94

اخبار جدید دوره های بدون آزمون کنکور 93 کنکور دکتری 94

30 آذر آخرین مهلت ثبت نام در دوره های بدون آزمون کنکور 93


30 آذر 93 آخرین مهلت برای ثبت نام در گزینش دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی بر اساس سوابق تحصیلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی- مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین اخبار از گزینش رشته های بدون آزمون آزمون سراسری 93 گفت: ثبت نام برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی بدون آزمون آزمون سراسری 93 برای دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور از ساعت 20 روز 10 آبان 93 آغاز شده و روز 30 آذر 93 به پایان می رسد.

وی افزود: کلیه متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های مذکور در صورتی که حداکثر تا 30 بهمن ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شوند می توانند در مدت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دفترچه راهنمای مذکور که هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد به این سایت مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آمار ثبت نام در گزینش دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی وغیر انتفاغی و غیر دولتی گفت: تا 8 صبح امروز تعداد 82 هزار و 457 داوطب ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند.







آخرین مهلت ثبت نام در کنکور دکتری 94/ 21 هزار نفر ثبت نام کردند

ثبت نام آزمون دکترای نیمه متمرکز 1394 از روز یک شنبه 16 آذر در شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و در روز یکشنبه 23 آذر ماه به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین اخبار از آزمون ورودی دکترای نیمه متمرکز 1393 گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دکترای نیمه متمرکز 1394 از روز یک شنبه 16 آذر در شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و در روز یک شنبه 23 آذر ماه به پایان می رسد.

وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 21 هزار و 457 داوطلب نسبت به ثبت نام و تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش خطاب به داوطلبان این آزمون گفت: کلیه داوطلبانی که برای ثبت نام در این آزمون اقدام کرده اند در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه و پس از دریافت دفترچه ثبت نام و مطالعه آن نسبت به ثبت نام و تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند، ضمنا به همه داوطلبان توصیه می شود قبل از تکمیل تقاضانامه اینترنی ثبت نام ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام که در صفحه 38 دفترچه راهنما درج شده اقدام و پس از کنترل های لازم و اطمینان از اطلاعات اطلاعات تکمیل شده در محدوده زمانی مشخص شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و ثبت نام نمایند.

آمار بازدید: 750 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image