ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش بهره‌برداری از دو پروژه‌ عمرانی جهاد دانشگاهی زنجان تا پايان سال (12 مهر 91)

بهره‌برداری از دو پروژه‌ عمرانی جهاد دانشگاهی زنجان تا پايان سال (12 مهر 91)

مدیر پروژه‌های عمرانی جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: بهره‌برداری از دو پروژه عمرانی این نهاد انقلابی تا پایان سال‌جاری محقق خواهد شد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، جمشید حسنلو، در حاشیه بازدید رییس جهاد دانشگاهی از پروژه‌های عمرانی واحد زنجان، با اشاره به پروژه ساختمان مجتمع فرهنگی شهید شهریاری جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: این پروژه با مساحتی به وسعت 2 هزار مترمربع، دارای یک‌هزار و 150 مترمربع زیربنا است که در دو طبقه در دانشگاه زنجان احداث خواهد شد.


وی ادامه داد: واحدهای فرهنگی شامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان، خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا و مدیریت فرهنگی در این مجتمع مستقر خواهند شد که با توجه به پیشرفت 30 درصدی این پروژه امید می‌رود که تا پایان سال بهره‌برداری از آن صورت گیرد.


مدیر پروژه‌های عمرانی جهاددانشگاهی استان زنجان، مجتمع علمی، پژوهشی و فرهنگی جهاددانشگاهی را از دیگر پروژه‌های عمرانی این نهاد عنوان کرد و گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت دو هزار و 616 مترمربع، دارای 10 هزار مترمربع زیربنا است که در 6 طبقه شامل پارکینگ، سالن غذاخوری، آزمایشگاه زیست فناوری، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات تا پایان سال افتتاح خواهد شد.


حسنلو، پیشرفت فیزیکی این پروژه عمرانی را 76 درصد اعلام کرد و افزود: تاکنون 2 میلیارد و 800 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است که با توجه به این نکته، نیازمند تخصیص یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار دیگر هستیم و معتقدیم که تحقق آن در گرو نگاه ویژه مسئولان امر است.

کلمات کلیدی: جهاد دانشگاهی زنجان، پروزه های عمرانی جهاد دانشگاهی زنجان، جهاد دانشگاهی استان زنجان، جهاد دانشگاهی

آمار بازدید: 561 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image