ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر 94 دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر 94 دانشگاه پیام نور

آغاز ثبت‌نام ارشد فراگیر پیام نور از هفته آینده - مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر 94 دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه (21 دی 93) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا روز یکشنبه (28 دی 93) ادامه دارد.


حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاکید کرد: کلیه داوطلبان ضرورت دارند در این مهلت تعیین شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که قبل از آغاز ثبت‌نام روی سایت قرار می‌گیرد و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز اقدام و سپس ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه در مورد پرداخت وجه ثبت‌نام توضیح داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون اینترنتی است، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت 600 هزار ریال (60 هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان گفت: این آزمون در روز جمعه (چهارم اردیبهشت 94 ) در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

آمار بازدید: 1441 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image