ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اخبار جدید دانشگاه آزاد همدان و دانشگاه آزاد اهر

اخبار جدید دانشگاه آزاد همدان و دانشگاه آزاد اهر

تاسیس سه رشته جدید در مقطع ارشد دانشگاه آزاد همدان


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از تاسیس سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)_منطقه همدان، "اصغر تیموریان مطلق" اظهار کرد: با مجوز وزارت علوم و تحقیقات و فناوری سه رشته جدید به شمار رشته های تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی اضافه شد.

وی افزود: رشته باستان شناسی گرایش پیش از تاریخ، شیمی، گرایش شیمی معدنی و مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی و رباتیک با توجه به نیاز منطقه مورد تصویب قرار گرفته و از بهمن ماه دانشجو می پذیرد.

تیموریان گفت: با تصویب این رشته ها شمار رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی همدان به 43 رشته رسیده است.

معاون آموزشی واحد همدان گفت: این واحد دانشگاهی در بهمن ماه از طریق سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.com برای هفت رشته زبان و ادبیات فارسی، مهندسی کامپیوتر، ژئوفیزیک، شیمی معدنی، باستان شناسی،آموزش ریاضی دانشجو می پذیرد.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان هم اکنون با داشتن بیش از 166 رشته به ترتیب 19 رشته دکتری، 43 رشته کارشناسی ارشد، 63 رشته کارشناسی و 41 رشته کاردانی با داشتن بیش از 15 هزار نفر دانشجو مشغول به فعالیت است.
-----------------------------


تحصیل بیش از 3600 دانشجو در مقطع دکتری و ارشد دانشگاه آزاد اهر

رئیس دانشگاه آزاد واحد اهر از تحصیل بیش از 3600 دانشجو در مقطع دکتری و ارشد این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، دکتر نادر اسدی که به همراه اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه در فرمانداری اهر حضور داشتند در حاشیه این جلسه با گفتگو با خبرنگاران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، در دیدار با فرماندار جدید اهر با ارائه گزارشی از فعالیت های این دانشگاه در ابعاد مختلف آموزشی، پرورشی و تحقیقاتی گفت: این دانشگاه با تحصیل قریب به نه هزار دانشجو بعد از مرکز استان دومین واحد دانشگاهی و بزرگترین واحد دانشگاهی در بین مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی در شمالشرق استان می باشد که در راه اندازی رشته های دکتری و ارشد یکی از واحدهای پیشتاز در استان می باشد.

وی گفت: هم اکنون 44 نفر دانشجو در مقطع دکتری و 3هزار و 628 نفر در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل بوده و مابقی در مقطع کارشناسی و کاردانی فعالیت دارند.

این مقام مسئول افزود: در راستای تنوع بخشی به رشته های تحصیلات تکمیلی در سال جاری 17 رشته دکتری و ارشد به تعداد رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزوده شده و پرونده بیش از 20 رشته جدید نیز با تصویب در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، در سازمان مرکزی در مرحله اخذ مجوز می باشد.

نماینده روسای واحدها و مراکز دانشگاهی شمالشرق استان در شورای مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری 20 میلیارد ریالی این دانشگاه در تجهیز امکانات آزمایشگاهی برای ارتقاء کمی و کیفی آزمایشگاهها و کارگاه های واحد اهر خبر داد و افزود: هم اکنون بیشتر از یکصد آزمایشگاه و کارگاه با پرسنل مجرب و با تجربه آمادگی دارد با انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی مشترک ادارات استان و شهرستان و مرکز تولیدی صنعتی را یاری همکاری نماید.

آمار بازدید: 1544 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image