ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تحصیل بیش از 2000 دانشجو در مقطع ارشد پیام نور یزد

تحصیل بیش از 2000 دانشجو در مقطع ارشد پیام نور یزد

رئیس دانشگاه پیام نور یزد گفت: در حال حاضر بیش از 2000 دانشجو در 38 رشته و گرایش کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، "محمدرضا امینی" در جمع خبرنگاران همچنین از اعلام نتایج ثبت‏‏‌نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در پایان همین ماه از طریق پایگاه سنجش آموزش به آدرس " www.sanjesh.org " خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت‏‏های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه، اظهار کرد: برگزاری سومین همایش ملی ادبیات فارسی در دانشگاه پیام نور مرکز تفت و برگزاری اولین همایش عمران، معماری و توسعه پایدار در استان از جمله این برنامه بوده است.

امینی در ادامه به برپایی مراسم‏‏ی چون شب شعر عاشورایی، ایستگاه‏‏های سلامت، دفاتر مشاوره و غیره به عنوان عمده فعالیت‏‏های فرهنگی این دانشگاه اشاره کرد.

وی یکی از عمده اقدامات علمی این دانشگاه را ایجاد پژوهشکده پوشش‏‏های نانو ساختار در دانشگاه پیام نور یزد ذکر کرد که آن در رابطه با دستگاه‎‎های SEM،STM و ATM به درآمدزایی رسیده است.

رئیس دانشگاه پیام نور یزد افزود: امسال خوشبختانه شاهد افزایش بودجه عمرانی دانشگاه بودیم که به واسطه این افزایش، پروژه های عمرانی خوبی در دانشگاه آغاز شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که تاکنون بیش از 23 هزار دانشجو از دانشگاه پیام نور استان یزد فارغ التحصیل شده‎‎اند، از وجود بین 3000تا 4000 ظرفیت خالی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مسئله به دنبال افت دانشجوی کارشناسی در تمام دانشگاه‌ها به وی‍ژه دانشگاه های غیرانتفاعی مشهود است ولی تمام تلاش خود را برای تکمیل این ظرفیت و پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری دیگر از فعالیت 130 عضو هیات علمی در این دانشگاه سخن گفت و افزود: این اعضای هیات علمی در گروه‎‎های فنی و مهندسی، علوم پایه، زبان و ادبیات فارسی و زبان‎‎های خارجی، کشاورزی و هنر و معماری مشغول به تدریس هستند.

رییس دانشگاه پیام نور یزد در پایان از ثبت‏‏ نام پانزدهمین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 21 تا 28 دی از طریق سایت سنجش آموزش کشور خبر داد.
-------------------------------------------------------------------

آمار بازدید: 924 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سارا دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

برای سال جاری 94 چه تسهیلاتی دارین وام ازدواج و مسکن متاهلی ؟