ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی جزئیات وام‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

جزئیات وام‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

معاون دانشجویی‌فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی​شاپور اهواز گفت: صندوق رفاه دانشگاه امسال یک میلیارد و 450 میلیون تومان در قالب وام به بیش از 4000 دانشجو پرداخت کرده‌است.


دکتر ساسان موگهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خوزستان - اظهارکرد: امسال میزان وام​های صندوق رفاه دانشگاه علوم پزشکی نسبت به سال گذشته، 31 درصد افزایش ریالی داشته‌است.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر 5 نوع وام به دانشجویان تعلق می​گیرد، افزود: این وام​ها عبارت از وام تحصیلی، وام مسکن، وام ضروری، وام ودیعه و وام تبصره 2 هستند و تنها امسال وام بیمه به‌دلیل طرح جامع تحول سلامت حذف شده‌است.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان این‌که بیشترین وامی که به دانشجویان پرداخت می​شود وام تحصیلی است، ادامه‌داد: پرداخت این وام بنا به درخواست دانشجو انجام می​گیرد که تاکنون به 3 هزار و 700 دانشجو پرداخت شده‌است.

موگهی بیان کرد: وام مسکن به دانشجویانی پرداخت می​شود که فاقد مسکن هستند که با ارایه اجاره​نامه به دانشجویان متاهل 75 هزار تومان و به دانشجویان مجرد 50 هزار تومان در هر ماه پرداخت می​شود.

وی در ادامه با بیان این‌که تاکنون به 446 نفر وام ضروری تعلق گرفته، ابرازداشت: این وام به دانشجویانی که به هر دلیلی نیاز به کمک مالی داشته باشند، پرداخت می​شود و میزان آن بستگی به مقاطع تحصیلی متفاوت است.

معاون دانشجویی‌فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی​شاپور اهواز با اشاره به این‌که وام ودیعه جهت تأمین پول پیش اجاره مسکن به دانشجویان ارایه می​شود، عنوان کرد: وام ودیعه و وام ضروری تنها یک‌بار در طول دوره تحصیلی به دانشجویان پرداخت می​شود.

موگهی در ادامه گفت: وام تبصره 2 مخصوص دانشجویانی می​باشد که شهریه پرداخت می​کنند و میزان آن نیز در مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است و تاکنون به 13 دانشجو پرداخت شده‌است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی​شاپور اهواز گفت: کلیه وام​های صندوق رفاه بعد از تمام شدن دوره تحصیلی توسط دانشجویان به‌صورت قسطی بازپرداخت می​شود. تنها وام ودیعه باید در هنگام فارغ​التحصیلی تسویه شده باشد.

وی بهره بانکی وام​ها را حدود 2 تا 3 درصد اعلام کرد و در خصوص تسهیلات ارایه شده به دانشجویان، گفت: دانشجویان فقط 10 درصد از هزینه تغذیه خود را پرداخت می​کنند و 90 درصد باقی مانده را دانشگاه تقبل می​کند.

موگهی تأمین خوابگاه برای تمام دانشجویان متقاضی، سرویس ایاب و ذهاب و کار دانشجویی را از دیگر اقدامات دانشگاه علوم​پزشکی جندی​شاپور اهواز در جهت تامین رفاه حال دانشجویان عنوان کرد.

آمار بازدید: 1028 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
آتنا عباس زاده از کرمان سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

سلام تکمیل ظرفیت پزشکی دانشگاه آزاد یزد و کرمان کی شروع میشه ؟برای همنیمه ی اول هم دوم ؟ لطفا جواب دهید