ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری جدیدترین اخبار دکتری دانشگاه آزاد

جدیدترین اخبار دکتری دانشگاه آزاد

توزیع کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر از آغاز توزیع کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر خبر داد.

محمدرضا باقرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، از توزیع کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر خبر داد و افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش به آدرسwww.azmoon.org و وارد نمودن اطلاعات خود، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: رشته های دکتری تخصصی واحد قائم شهر که محل امتحان آن در واحد ساری است شامل مدیریت دولتی – منابع انسانی، حسابداری، ریاضی- آنالیز، زبان و ادبیات فارسی، شیمی – گرایش آلی، شیمی – گرایش شیمی فیزیک، مهندسی نساجی- شیمی نساجی و علوم الیاف، مهندسی کشاورزی- علوم دامی (طیور) است.

باقرزاده افزود: چنانچه هر داوطلبی پس از دریافت کارت، مغایرتی در مندرجات ازنظر مشخصات فردی، زبان خارجه و سهمیه ملاحظه کرد، می تواند با مراجعه به باجه های رفع نقص نسبت به آن اقدام کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر، در مورد زمان و مکان رفع نقص کارت ورود به جلسه گفت: داوطلبانی که محل آزمون آنها ساری است ضرورت دارد از امروز سه شنبه 7 بهمن ماه تا پنج شنبه 9 بهمن ماه در وقت اداری به محل باجه رفع نقص حوزه امتحانی خود مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحدساری مراجعه کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی می توانند به سایت www.azmoon.org مراجعه و در قسمت پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح کنند تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.
------------------------------------------

راه اندازی 4 گرایش در مقاطع ارشد و دکتری واحد علوم و تحقیقات

رئیس دانشکده مهندسی مواد و متالورژی واحد علوم و تحقیقات از راه اندازی سه گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد و یک گرایش در مقطع دکتری در این دانشکده خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علیرضا خدابنده رئیس دانشکده مهندسی مواد و متالورژی این واحد دانشگاهی گفت: گرایش های شکل دادن فلزات، استخراج فلزات و نانو مواد در مقطع کارشناسی ارشد و نانو مواد در مقطع دکتری از مهر ماه سال 94 در واحد علوم و تحقیقات راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که گسترش صنایع کشور بخصوص در زمینه فلزات، نیاز به متخصصانی در زمینه شکل دادن فلزات را افزایش داده است ، ادامه داد: از آنجایی که گرایش شکل دادن فلزات در تعداد کمی از دانشگاه های کشور ارائه می شود برآن شدیم تا نسبت به راه اندازی این گرایش در واحد علوم و تحقیقات اقدامی عملیاتی صورت دهیم .

دکتر خدابنده اضافه کرد: کاربرد روز افزون نانو مواد در صنایع و جذابیت تحقیقاتی و کاربردی آن انگیزه راه اندازی گرایش نانو مواد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بود.

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر خدابنده افزود: ایجاد مرکز تحقیقات مواد پیشرفته با اهداف، طراحی مواد برای صنایع پیشرفته، انتخاب مواد فلزی، آلیاژی، کامپوزیتی و سرامیکی، مطالعه و بررسی روشهای ساخت مدرن، بهبود کارآیی آلیاژهای دمای بالا، مطالعه و بررسی آلیاژهای حافظه دار و مواد هوشمند، مشاوره به صنایع در زمینه های مختلف مرتبط با مهندسی و علم مواد و ارائه خدمات آزمایشگاهی از جمله برنامه های آتی دانشکده مهندسی مواد و متالورژی واحد علوم و تحقیقات است.

آمار بازدید: 1415 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image