ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری چند خبر جدید ارشد و دکتری

چند خبر جدید ارشد و دکتری

تاسیس خوابگاه جدید برای دانشجویان دکتری علامه



رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه‌های کشور گفت:به طور کلی خوابگاه‌های دانشجویی کشور وضعیت مناسبی ندارند، مانیز از وضعیت خوابگاه‌ها راضی نیستیم اما خوابگاه‌های دانشگاه علامه در مقایسه با خوابگاه‌های دانشگاه‌های دیگر از شرایط بهتری برخوردارند.



حسین سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،درمورد اقدامات انجام شده در زمینه بهبود وضعیت خوابگاه ها توضیح داد: راه اندازی خانه‌های فرهنگ و خانه‌های دانشجویی و راه اندازی پاتوق‌های فرهنگی در درون خوابگاه‌ها از اقدامات انجام شده در دوره جدید دانشگاه علامه طباطبائی است.همچنین برای اولین بار اینترنت وایرلس را در خوابگاه‌های دانشگاه راه اندازی کردیم که هرچند گاهی با مشکل مواجه می‌شود اما دانشجویان در اتاق‌های خود به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند.



وی از تاسیس خوابگاه جدید برای مقطع دکتری خبر داد و افزود: خوابگاه جدیدی برای دانشجویان مقطع دکتری تاسیس شده که نسبت به خوابگاه‌های دیگر دانشگاه از شرایط بهتری برخوردار هستند. به طور کلی خوابگاه سازی فرآیندی زمان‌بر بوده و نمی توان در یک الی دو سال اقدامات اساسی در این زمینه انجام داد.



رئیس دانشگاه علامه طباطبائی درمورد بودجه دانشگاه توضیح داد: نمی توان گفت کسری بودجه به صورتی است که در پرداخت حق‌التدریس اساتید با مشکل مواجه هستیم اما برای توسعه دانشگاه و خوابگاه‌ها به اعتباراتی نیاز داریم که هم اکنون در دسترس نیست.



دکتر سلیمی با بیان اینکه از کمک خیرین استقبال می‌شود، افزود: یک بار یکی از خیرین به نام آقای مصلی نژاد اقدام به ساخت رستوران دانشگاه کردند و امیدواریم هم ایشان و هم سایر خیرین در ساخت دانشکده‌ها، توسعه دانشگاه و ساخت خوابگاه ما را کمک کنند.

-----------------------



آغاز ثبت نام جاماندگان آزمون ارشد پزشکی از 25 بهمن



رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت از فراهم شدن امکان ثبت نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبانی که از ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی جا مانده اند، می توانند از روز شنبه 25 بهمن ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام در آزمون دستیاری اقدام کنند.



دکتر پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این خبر و با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ دهم بهمن ماه به پایان رسید، گفت: به محض پایان مهلت ثبت نام، درخواست‌های زیادی از سوی داوطلبان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام دریافت کردیم. داوطلبان بسیاری ادعا کرده‌اند علی رغم اینکه یک سال برای این آزمون درس خوانده اند، اما موفق به ثبت نام در مهلت تعیین شده، نشده‌اند.



وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد این درخواست ها افزایش پیدا کرد، امکان ثبت نام برای جاماندگان از تاریخ 25 بهمن ماه فراهم می شود که البته درمورد تاریخ اتمام این مهلت هنوز به نتیجه نرسیده ایم.



رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت در مورد زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: این آزمون در صبح و عصر 31 اردیبهشت و اول خرداد 94 برگزار خواهد شد و تفاوت مهم آن با آزمون‌های سال گذشته در این است که برخی از داوطلبان با توجه به مدرک لیسانس مرتبط، می‌توانند در دو رشته متفاوت شرکت کنند.



دکترپورکاظمی در پایان با تاکید بر اینکه پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی صورت میگیرد، افزود: افرادی که در دو رشته شرکت می‌کنند باید هزینه هر دو رشته را پرداخت کنند. ضمن اینکه هزینه آزمون‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت توسط هیئت دولت تعیین می‌شود و بر اساس تصمیم هیئت دولت هزینه ثبت نام در این آزمون 25 هزار تومان اعلام شده است .

-----------------------



انتخاب رشته محل تکمیل ظرفیت دکتری بهمن ماه دانشگاه آزاد منتفی شد



معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد این دانشگاه انتخاب رشته محل تکمیل ظرفیت دکتری بهمن ماه نخواهد داشت.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل در پاسخ به سوالات بسیاری از داوطلبان مقطع دکتری تخصصی جهت تکمیل ظرفیت، گفت: انتخاب رشته محل مرحله تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی ویژه بهمن ماه نخواهیم داشت. لذا به کلیه متقاضیانی که به هر دلیلی برای انتخاب رشته محل در انتظار اعلام تکمیل ظرفیت بهمن ماه بودند، اعلام می شود که هیچ انتخاب رشته محلی برای بهمن وجود نخواهد داشت.



وی تأکید کرد: باتوجه به اینکه جذب دانشجو در مقطع دکتری تخصصی مبتنی بر ظرفیت های اعلام شده توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری انجام می شود، در حال حاضر امکان ایجاد ظرفیت جدید وجود ندارد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، علوی فاضل افزود: هدف ما ارتقاء کیفی تحصیلات تکمیلی است، لذا در پذیرش متقاضیان این مرحله ضمن رعایت الزامات وزارت علوم تحقیقات و فناوری به رشد کیفی واحدها در زمینه پژوهش و تحقیق نیز توجه ویژه ای داریم.



معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پایان با تاکید بر قانون گرایی دانشگاه آزاد، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گام های بلندی در راستای تقویت نیروی متخصص با توجه به سند چشم انداز ایران 1404 و سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغ شده مقام معظم رهبری، برداشته است که بیانگر هماهنگی و تطبیق فعالیت دانشگاه با اهداف اسناد بالادستی نظام است


آمار بازدید: 1344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image