ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پنجمین فهرست سالانه 100 دانشگاه معتبر جهان در سال 2015

پنجمین فهرست سالانه 100 دانشگاه معتبر جهان در سال 2015

انتشار رتبه‌بندی اعتبار جهانی دانشگاه‌ها در 2015



پنجمین فهرست سالانه 100 دانشگاه معتبر جهان در ماه مارس 2015 منتشر می‌شود.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پنجمین فهرست سالانه 100 دانشگاه معتبر و برتر جهان در رتبه‌بندی اعتبار جهانی دانشگاه‌ها که توسط 10 هزار عضو ارشد دانشگاهی از سراسر جهان مورد قضاوت قرار گرفته در یازدهم ماه مارس سال جاری میلادی منتشر می‌شود.



این رتبه بندی بر اساس جامع‌ترین و متوازن‌ترین مطالعات شناخته شده آکادمیک جهانی که تاکنون انجام گرفته، تدوین می‌شود و همچنین در این رتبه بندی، شاخص سالانه و جهانی برتری و اعتبار دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.



«فیل بتی» از کارشناسان موسسه رتبه‌بندی دانشگاهی تایمزهایراجوکیشن گفت: فهرست تدوین شده از 100 دانشگاه برتر جهان بر اساس نظرات ذهنی و شخصی بوده اما تلاش شده از ایده‌های متفکران ارشد سراسر جهان که درک بهتری از کیفیت آموزش و تحقیقات در تمامی دانشگاه‌ها دارند، استفاده شود.



این رتبه بندی، شاخص برتری جهانی و پیش بینی کننده رتبه جهانی در آینده است زیرا شهرت و اعتبار جهانی تاثیر حقیقی دارد و به نهاد‌های آموزشی کمک می‌کند تا بهترین استعداد‌های جهانی را جذب کنند و به ایجاد همکاری‌های بین المللی قوی و جذب سرمایه کمک نمایند.



«فیل بتی» همچنین اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که بررسی اخیر دقیق‌ترین و جامع‌ترین رتبه بندی انجام شده تاکنون خواهد بود. علاوه بر این تلاش شده تا این اطمینان خاطر حاصل شود که تمامی افراد شرکت کننده در تدوین این رتبه بندی نماینده کشور خود و رشته دانشگاهی‌شان باشند.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلد نیوز، بیشتر افراد شرکت کننده در تدوین این رتبه بندی از رشته‌های مهندسی و فن‌آوری بوده‌اند و علوم اجتماعی و علوم فیزیکی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.


آمار بازدید: 960 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image