ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اخبار جدید مرتبط با رتبه‌بندی معلمان، باشگاه معلمان نویسنده و وضعیت معیشتی معلمان

اخبار جدید مرتبط با رتبه‌بندی معلمان، باشگاه معلمان نویسنده و وضعیت معیشتی معلمان

اخبار جدید مرتبط با رتبه‌بندی معلمان، باشگاه معلمان نویسنده و وضعیت معیشتی معلمان در این بخش ارائه می گردد.



امیدواری فانی برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان در مهر



وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه آموزش وپرورش بزرگترین فصل مشترک حاکمیت و ملت است گفت: آموزش وپرورش در مقایسه با سایر ارکان مختلف نظام، بیشترین نقش را در تحقق شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» دارد.



به گزارش سرویس آموزش و پرورش ایسنا، علی اصغر فانی در دیدار نوروزی با کارکنان حوزه ستادی که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، با اشاره به شعار سال 94 با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار کرد: انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری یک نعمت در کنار سایر توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که آموزش وپرورش نقش بیشتری را در تحقق این شعار برعهده دارد.



وی ارکان مختلف حاکمیت نظام و در رأس آن قوه مجریه را مخاطبان اصلی شعار نوروزی خواند و افزود: لازمه تحقق «همدلی و همزبانی» در بین اجزای کشور، اعتماد متقابل بین حاکمیت و ملت است و آموزش وپرورش همواره تلاش می کند همدلی و همزبانی را در جامعه تقویت کند.



فانی با اشاره به فرمایش حضرت امام «ره» مبنی بر این که «مردم ولی نعمت ما هستند» خاطرنشان کرد: صداقت و اجابت درخواست های مردم لازمه تحقق، اعتماد ملت به دولت است و می تواند زمینه همدلی و همزبانی را در بین جامعه گسترش دهد.



وی عنوان کرد: امیداست که بتوانیم با هم فکری معلمان در تحقق شعار نوروزی گام های مؤثری را برداریم و باید سرمایه بزرگ خدمت به مردم را به نحو شایسته ای قدر بدانیم.



وی تصریح کرد: سال 93 علی رغم همه سختی ها، زیرساخت های ماندگار و خوبی را در پی داشت که اجرای مطلوب سیاست پنج گانه آموزش وپرورش ، برگزاری طرح تعالی مدیریت مدرسه و در پایان تصویب لایحه رتبه بندی معلمان از جمله این اقدامات است.



فانی رفع خلاء های انگیزشی و ارتقای شایستگی های حرفه ای را دو کارکرد اجرای طرح رتبه بندی معلمان عنوان کرد و افزود: امیداست که لایحه رتبه بندی معلمان در چهار رتبه پایه، ارشد، خبره وعالی در مهرماه سال جاری به نحو احسن اجرایی شود و بتواند نتایج خوبی را برای معلمان به ارمغان بیاورد.



براساس گزارش روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، فانی با تقدیر از فعالیت های خوب مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: در سال جدید باید باید با تقویت بخش های مختلف مرکز اطلاع رسانی و تزریق امکانات و بودجه شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا دستاوردهای آموزش وپرورش به نحو مطلوب تری به اطلاع مخاطبان رسانیده شود.



 



راه‌اندازی باشگاه معلمان نویسنده



مدیرعامل انتشارات مدرسه برای اجرای سیاست چندتألیفی کتب درسی اعلام آمادگی کرد و گفت: در نظر داریم در سال جاری باشگاه معلمان نویسنده را راه اندازی کنیم.



سید احمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش » خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ضرورت توجه به چندتألیفی و تمرکز زدایی در تالیف کتاب های درسی اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش این آمادگی را دارد که امکانات لازم را در اختیار معلمانی که توانایی و تجربه نویسندگی و تالیف دارند، قرار دهد.



وی افزود: بر این اساس می‌توانیم کتب نگارش شده را در گروه‌های علمی خود به بحث و نقد بگذاریم.



مدیرعامل انتشارات مدرسه با بیان اینکه کتب قابل قبول و استاندارد می‌توانند به عنوان یک کتاب کمک درسی مناسب برای دانش آموزان ارائه و یا از سوی گروه علمی ما به عنوان منبع درسی معرفی شوند، گفت: در نظر داریم در سال جاری باشگاه معلمان نویسنده را راه اندازی کنیم.



به گزارش ایسنا، سال گذشته وزیر آموزش و پرورش به اجرای سیاست چند تألیفی در قالب برنامه‌ی درسی ملی و تمرکز زدایی در تالیف کتاب‌های درسی اشاره کرده و گفته بود: توصیه من استفادۀ بیشتر از معلمان در تالیف کتاب‌های درسی است زیرا معلمی که عمرش را در یک پایه یا رشتۀ تحصیلی مصروف می‌کند تجربیاتی را در میدان عمل کسب کرده که به طور یقین در نیازسنجی آموزشی، اتخاذ روش‌های مناسب تدریس، انتخاب محتوای مناسب با سن، توان و سلایق دانش‌آموزی می‌تواند در تالیف کتاب درسی بهتر از هر کس دیگر موثر و کمک رسان باشد. تقویت این حرکت و استفاده و باور معلمان برای ورود به تالیف کتاب درسی می‌تواند در فضای آموزشی و ایجاد انگیزۀ بیشتر در مجموعۀ فرهنگیان موثر باشد.



 





تذکر نماینده قائنات نسبت به وضعیت معیشتی معلمان



نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به وضعیت معیشتی فرهنگیان و رفع تبعیضات در این زمینه شد.



به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد هروی در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، با ابراز نگرانی از وضعیت معیشتی فرهنگیان، اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان از نظر فرهنگیان خیلی مقبول نیست و آنها از این وضعیت ناخرسند هستند و خواستار اجرای نظام هماهنگ پرداخت و رفع تبعیض هستند.



وی از وزیر راه خواست نسبت به تعهدات این وزارتخانه در قبال شهرستان‌های قائنات و زیرکوه و تسریع پروژه‌های راهسازی این منطقه بخصوص راه‌های روستایی و تامین قیر اقدام کند.



نماینده مردم قائنات در مجلس با تاکید بر لزوم اجرای تعهدات دولت در مورد توسعه و تجهیز فضاهای بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه خود، از وزیر بهداشت و درمان خواست نسبت به تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی منطقه اقدام کند.



هروی اضافه کرد: از آقای ربیعی هم انتظار دارم به تعهداتش در قبال احداث و ساخت مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی کارگران عمل کند. متاسفانه وعده‌های داده شده در قبال توسعه فضاهای صنعتی تا به حال عملیاتی نشده است.



وی با انتقاد از وضعیت اشتغال در شهرستان‌های قائنات و زیرکوه هم گفت: ما شاهد هیچ استخدامی در منطقه نیستیم و متاسفانه خراسان جنوبی و بخصوص قائنات از لحاظ استخدام دچار مشکل هستند.



این نماینده مجلس در پایان از وزیر ورزش هم خواست نسبت به احداث و تکمیل پروژه‌های روستایی که بعضا کلنگ خورده اما اعتباری برای آنها در نظر گرفته نشده اقدام عاجل کند.


آمار بازدید: 1075 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
علی چنانی شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵

چرا درباره معیشت سرایداران وخدمتگذاران حرفی ب میان نمیاد مگه این قشر عضو این خانواده بزرگ فرهنگیان بحساب نمیان

علی چنانی آدينه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

اگه درمورد معیشت سرایداران وخدمتگذاران اشاره ی بشه اتفاق بدی رخ نخواهد داد ماهم ازمسولان انتظار بیشتری داریم