ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه انتشار تقویم آزمون های پزشکی 94 و اعلام سرفصل برنامه های دانشگاه آزاد در سال 94

انتشار تقویم آزمون های پزشکی 94 و اعلام سرفصل برنامه های دانشگاه آزاد در سال 94

تقویم آزمون های پزشکی 94 منتشر شد



مرکز سنجش آموزش پزشکی تقویم آزمون های علوم پزشکی در سال 94 را منتشر کرد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا،بر اساس این تقویم، 25 آزمون در این حوزه در سال 94 برگزار می شود که اولین آن برگزاری آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی در تاریخ دهم اردیبهشت و آخرین آن آزمون پیش کارورزی و علوم پایه( پزشکی و علوم پزشکی) در تاریخ 13 اسفند خواهد بود.



هم چنین سایر آزمون ها در رشته های مختلف علوم پزشکی مانند دندانپزشکی، دستیاری رشته های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، داروسازی و ... در طول سال 94 برگزار می شود و انجام خواهد شد.



به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش آموزش پزشکی، کلیه داوطلبان آزمون های علوم پزشکی، می توانند به طور مستمر اخبار و اطلاعات و یا هرگونه تغییرات احتمالی مربوط به آزمون های علوم پزشکی را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir پیگیری نمایند .



تقویم آزمون های پزشکی 94 در لینک زیر قابل مشاهده است.



 



سرفصل برنامه های دانشگاه آزاد در سال 94 اعلام شد



رییس دانشگاه آزاد در اولین جلسه هیات رئیسه در سال 94 سرفصل برنامه های این دانشگاه در سال جدید را اعلام کرد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید میرزاده با اشاره به شروع سال 94 با موفقیت های هسته ای قهرمانان ملی ایران در حوزه مذاکرات هسته ای، اظهار کرد: کاری که در زمینه مذاکرات هسته ای انجام شد در تاریخ حقوق بین الملل ایران کم سابقه است.



وی افزود: موفقیت های تیم مذاکره کننده هسته ای در بین کشور های قدرتمند جهان مشابه با کاری است که آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمینه خاتمه جنگ و آزادی اسرا و در دوران سازندگی انجام داد.



دکتر میرزاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از موفقیت هسته ای تیم مذاکره کننده یک درس بزرگ گرفته است، گفت: درسی که ما از این موضوع می گیریم این است که دانش منشا قدرت است و اگر ایران به دانش هسته ای دست پیدا نمی کرد قدرت های جهانی حاضر به مذاکره با ایران نبودند ولی امروز می بینیم که پرچم ایران در کنار پرچم کشورهای قدرتمند دنیا به اهتزاز در می آید.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: توانایی امروز ایران که بین 200 کشور کانون توجه جهانی و هم تراز با قدرت های بزرگ قرار گرفته است ناشی از تاثیر دانش ثریایی ایرانیان است ، که شاهد این دانش گفتاری از رسول اکرم (ص) است که در آن به توانایی ایرانیان برای دستیابی به علوم اشاره شده است.



وی با تاکید بر اینکه کار بزرگی که توسط تیم مذاکره کننده هسته ای صورت گرفت با صلابت مقام معظم رهبری، تدبیر رئیس جمهور، مهارت و تجربه بسیار بالای تیم مذاکره کننده شکل گرفت، تصریح کرد: بنده اعتقاد دارم تیم مذاکره کننده هسته ای قهرمانان ملی ایران هستند که یک پیروزی بزرگ و خوشحالی را برای مردم به ارمغان آوردند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در این زمینه، مسائل مربوط به دانشگاه ها این است که باید به ارزش و اهمیت علم و دانش پی ببریم و از این موضوع برای پیشرفت و توسعه جامعه استفاده کنیم.



وی با تاکید بر اینکه ایرانی ها همواره در مباحث علمی سرآمد بوده اند، گفت: پس از انقلاب اسلامی توسعه علمی و فناوری کشور جهش قابل قبولی پیدا کرد، به گونه ای که تعداد مقالات ISI قبل از انقلاب به 500 عدد هم نمی رسید اما در حال حاضر فقط دانشگاه آزاد اسلامی 51 هزار مقاله ISI دارد.



دکتر میرزاده افزود: توسعه دانش هسته ای نشانگر این است که انقلاب موجب توسعه علوم و فناوری در ایران شده است و شاهد این موضوع این است که بیشتر دانشگاه ها و پژوهشگاه ها در ایران پس از انقلاب و عمدتا در دوران سازندگی ساخته شد که این هم نشانه دیگری از کارائی نظام جمهوری اسلامی است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بهره گیری از توانمندی هسته ای ایران و دانشمندان ایرانی، گفت: دانش در طول تاریخ همیشه منبع و منشا قدرت بوده است آنچنان که حکیم توس نیز در این رابطه در مصرع "توانا بود هر که دانا بود" بر این مهم تاکید کرده است.



سرفصل برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94



وی با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94، اظهار کرد: توسعه تحصیلات تکمیلی به عنوان موتور پیشران شتاب علمی کشور،توسعه حوزه علوم پزشکی، جذب اساتید جدید، ایجاد رشته های جدید چند نظمی، تاسیس شرکت های دانش بنیان ، توسعه پارک های علم و فناوری و مراکز رشد، اجرایی شدن طرح شفا و طرح آزمایشگاههای همکار به عنوان اولویت ها و امهات توسعه دانشگاه در سال 94 در دستور کار دانشگاه است.



دکتر میرزاده با اشاره به سمت جدید دکتر لاریجانی در حوزه آموزش پزشکی وزارت بهداشت، ابراز امیدواری کرد: حضور ایشان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کمک کار دانشگاه آزاد اسلامی باشد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از خدمات دکتر لاریجانی قائم مقام ریاست دانشگاه در حوزه علوم پزشکی در 18 ماه گذشته، خاطر نشان کرد: ایشان تحولات بزرگی را در این حوزه ایجاد کردند که امید است برنامه هایی که توسط ایشان طراحی شده بود در دانشگاه ادامه یابد.



توسعه کشور تنها با همدلی و همزبانی میسر می شود



وی با بیان اینکه سال 93 در حالی به پایان رسید که خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک صلابت و آرامشی در مقایسه با کشورهای اطراف برخوردار بود، گفت: صلح، امنیت و آرامشی که در کشور ما حکمفرماست نشان دهنده انسجام ملی در کشور است.



وی در ادامه سخنانش با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام سال "دولت وملت ،همدلی وهمزبانی" از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: این سال به تحقیق توسط رهبر معظم انقلاب بطور هوشمندانه و حکیمانه ای نامگذاری شده است ,و اگر ایران بخواهد در زمینه های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی به توسعه برسد جز با همدلی و همزبانی بین اقشار و آحاد مختلف جامعه بدست نخواهد آمد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ایران امروز جزء آرام ترین و امن ترین کشورهای منطقه است، تصریح کرد: در حال حاضر کشور ما در مسیر یک جهش بزرگ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته است و از این رو بحث همدلی و همزبانی دولت و ملت به عنوان ضرورت حیاتی برای تداوم اهداف انقلاب اسلامی ضرورت حیاتی دارد.



برگزاری جشنواره فرهیختگان و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی همزمان با سالروز تاسیس دانشگاه آزاد



وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته اکثریت برنامه های مصوب دانشگاه محقق شد، ابراز امیدواری کرد، مجموع دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94 به اندازه دو سال برنامه ریزی و کار کنند.



دکتر میرزاده با اشاره به سالروز تاسیس دانشگاه در 31 اردیبهشت، عنوان کرد: جشنواره فرهیختگان و نمایشگاه بزرگ ارائه دستاوردهای پژوهشی همزمان با سالروز تاسیس دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و از محققان برتر دانشگاه قدردانی خواهد شد.



اعلام آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای انعقاد قرارداد با واحد قزوین



وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه دهم ربوکاپ، خاطر نشان کرد: دکتر ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای انعقاد قرارداد با واحد قزوین به منظور تجاری سازی و تولید انبوه خودروی برقی این واحد اعلام آمادگی کرد.



به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در زمینه ربوکاپ در بین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاههای دولتی سرآمد است،از دکتر موسی خانی و همکارانش در واحد قزوین تشکر و قدردانی کرد.


آمار بازدید: 1345 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image