ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه اخبار جدید ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه و آزمون های دانشنامه پزشکی

اخبار جدید ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه و آزمون های دانشنامه پزشکی

ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه داخل و خارج اعلام شد



رئیس سازمان امور دانشجویان ظرفیت بورس دکتری داخل و خارج در سال ۹۴ را ۲۰۰ نفر اعلام کرد.



دکتر مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ظرفیت بورس دکتری امسال ۲۰۰نفر است که باید در مصاحبه مشخص شود که چه تعداد بورس می شوند. از این تعداد ۱۰۰ نفر در بورس داخل و ۱۰۰ نفر در بورس خارج پذیرفته می شوند.



وی در خصوص بورسیه های دکتری سال گذشته نیز گفت: این دانشجویان مشغول اخذ و پذیرش جایابی در دانشگاه‌ها هستند و بیشترین مشکلی که با آن مواجه هستند، جایابی در دانشگاه ها است.



رئیس سازمان امور دانشجویان یادآور شد: با صحبت هایی که با دانشگاه ها شده به ویژه دانشگاه های شهرستانی، امیدواریم این دانشجویان بتوانند جایابی شده و اعزام شوند.



وی در خصوص اینکه آیا بعد از توافق های صورت گرفته دانشجویان دوباره با مشکل عدم پذیرش در برخی رشته های خاص مواجه هستند، گفت: دراین زمینه مشکل خاصی وجود ندارد و امیدواریم که با مشکلی نیز مواجه نشویم.



به گزارش مهر، تحریم های سال های اخیر در گام اول مراودات علمی استادان ایرانی با خارجی را کاهش داده و در ادامه نیز به تصویب قانونی برای عدم پذیرش دانشجویان ایرانی در برخی رشته های خاص منجر شده بود.



----------------------------------------

آزمون های دانشنامه پزشکی برگزار شد/ جزئیات اعلام نتایج



آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی امروز ۱۹ شهریور به طور همزمان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، آزمون های کتبی شصت و دومین آزمون دوره دانشنامه تخصصی و بیست و نهمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی در كلیه رشته ها راس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۹ شهریورماه در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.



آزمون شصت و دومین دوره دانشنامه تخصصی در دو قسمت کتبی و شفاهی برگزار می شود. حدنصاب نمره قبولی جهت کسب مدرک دانشنامه تخصصی ۷۰ درصد کل نمره آزمون كتبی و ۷۰ درصد کل نمره آزمون شفاهی است. افرادی که موفق به کسب ۷۰ درصد از نمره کل آزمون کتبی می شود (نمره ۱۰۵ از نمره کل ۱۵۰)مجاز به شرکت در آزمون شفاهی است.



آزمون كتبی بیست و نهمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی دارای ۱۰۰ یا ۱۵۰ سؤال چند گزینه ای بوده و حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی حداقل ۷۰ درصد کل نمره آزمون است. در صورت قبولی در کتبی، داوطلب مجاز به شرکت در آزمون شفاهی است و ملاک قبولی در آزمون شفاهی نیز کسب حداقل ۷۰ درصد از کل نمره آزمون شفاهی است.



کلید سئوالات ساعت ۱۶ امروز پنحشنبه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود.



پاسخگویی به اعتراضات به صورت اینترنتی از ساعت ۱۶ روز پنچشنبه ۱۹ شهریور تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۰ شهریور انجام می گیرد.



نتایج آزمون کتبی تمامی رشته ها ساعت ۲۳ روز شنبه ۲۱ شهریورماه از طریق سایت مرکز سنجش اعلام می شود و تنها افرادی که در آزمون کتبی پذیرفته شده اند می توانند در آزمون شفاهی شرکت کنند.



آزمون شفاهی به صورت PMP ، OSCE و سایر روش های نوین ارزشیابی در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریورماه در مراکز آموزشی درمانی که در زمان اعلام نتیجه به داوطلبان اطلاع داده می شود، برگزار خواهد شد.



نتایج نهایی آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه از طریق سایت مرکز سنجش اعلام می شود.



مراسم تقدیر از نفرات برتر صبح روز پنجشنبه ۲۶ شهریورماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.



آزمون های دانشنامه بالاترین آزمون های کشوری هستند که افرادی که در این آزمون ها موفق می شوند می توانند به عضویت هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی دربیایند.


آمار بازدید: 1375 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image