ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد آخرین اخبار کنکور ارشد 95 و آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 95

آخرین اخبار کنکور ارشد 95 و آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 95

ثبت‌نام بیش از 53 هزار نفر در کنکور ارشد - مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام 53 هزار و 687 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 خبر داد.



حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از ساعت 14 روز دوشنبه 16 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و روز یکشنبه 22 آذر ماه پایان می‌پذیرد.



وی ادامه داد: کلیه داوطلبان ضرورت دارد که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک در مهلت تعیین شده به سایت سازمان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد آمار ثبت نام کنندگان و زمان برگزاری آزمون نیز اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه) 18آذرماه، 53 هزار و 687 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند. این آزمون در صبح و عصر روز پنج شنبه 16 و جمعه 17 اردیبهشت سال 95 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.



 



ثبت‌نام کنکور ارشد آزاد آغاز شد - ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.



به گزارش خبرنگار سرویس «دانشگاهی» ایسنا، متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می توانند از هم اکنون به مدت 3 هفته و تا نهم دی ماه ادامه با مراجعه به سامانه azmoon.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند .



به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون کارشناسی ارشد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (ششم،هفتم و هشتم)خرداد ماه سال 95 در سراسر کشور برگزار خواهد شد، همچنین آزمون دکتری تخصصی 9 بهمن ماه سال 94 به صورت سراسری برگزار خواهد شد.



همچنین ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.


آمار بازدید: 7272 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image