ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری جدیدترین اخبار کنکور دکتری 95

جدیدترین اخبار کنکور دکتری 95

شرکت یک هزار و 723 داوطلب در آزمون دکتری استان چهار محال و بختیاری     

آزمون نیمه متمرکز ورودی دکتری سال 95، با شرکت یک هزار و 723 داوطلب، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با سراسر کشور، آزمون ورودی نیمه متمرکز دکتری سال 1395، روز گذشته با رقابت یک هزار و 723 داوطلب در 136 کد رشته، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این تعداد داوطلب شامل یک هزار و 19 داوطلب مرد و 804 داوطلب زن، در 3 حوزه امتحانی دانشگاه شهرکرد، در این آزمون علمی شرکت کردند.

حسین منصوری معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد در این باره گفت: نتایج اولیه این آزمون، هفته اول اردیبهشت ماه 95، به صورت کارنامه و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد.





شرکت 2534 نفر در آزمون ورودی دکترای سال 95در یزد     

2534 نفر در آزمون ورودی دکترای سال 95 در یزد شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ نماینده سازمان سنجش در استان یزد با اشاره به برگزاری آزمون دکترای سال 95 همزمان با سراسر کشور در یزد گفت:  دو هزار و پانصد و سی و چهار نفر در شصت و یک رشته گرایش، در این آزمون شرکت کردند.

دکتر میرحسینی افزود : پنجاه و شش درصد شرکت کنندگان مرد و بقیه زن هستند.

بگفته وی، نتایج اولیه آزمون اوایل اردیبهشت ماه 95 اعلام خواهد شد.



 



آزمون دکترای نیمه متمرکز در دانشگاه ایلام برگزار شد     

آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز (phd) سال ۱۳۹۵ در دانشگاه ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از ایلام، آزمون ورودی دوره دکترا امروز صبح همزمان با سراسر  کشور در ۱۲۰ کد رشته در دانشکده های فنی و مهندسی و دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ایلام برگزار شد.

تعداد کل داوطلبان ۱۷۷۶ متشکل از ۷۲۲  زن و ۱۰۵۴ مرد بود.



 



نتایج آزمون دکتری 95 هفته اول اردیبهشت اعلام می شود     

رئیس سازمان سنجش با اشاره به اینکه آزمون دکترای سال ۹۵ با شرکت ۱۵۸ هزار داوطلب در ۵۴ شهرستان کشور برگزار شد، گفت: نتایج اولیه هفته اول اردیبهشت سال ۹۵ اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش امروز در بازدید از یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 95 در دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 95 با شرکت 158 هزار داوطلب در 54 شهرستان کشور صبح امروز (جمعه) در حال برگزاری است.

وی افزود: طبق گزارش‌های رسیده این آزمون به موقع، با دقت و امنیت کامل آغاز شده است.

رئیس سازمان سنجش با اشاره به اینکه 43 درصد از داوطلبان آزمون دکترای نیمه‌متمرکز سال 95 خانم و 57 درصد مرد هستند گفت: نتایج اولیه آزمون هفته اول اردیبهشت سال 95 اعلام می‌شود.

خدایی ادامه داد: تا 10 اردیبهشت دفترچه ظرفیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و دانشگاه‌ها فرصت دارند از تاریخ 18 اردیبهشت تا 31 تیرماه سال 95 فرآیند مرحله دوم یعنی مصاحبه، امتحانات تخصصی و بررسی مدارک را انجام داده و نتایج را تا مردادماه جهت تایید نهایی به سازمان سنجش ارسال کنند.

وی گفت: تایید نهای نتایج در شهریورماه صورت می‌گیرد. همچنین در آزمون دکترای سال 95، پذیرش بدون آزمون صرفا برای دانشجویان استعدادهای درخشان است.

رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: امسال کارنامه داوطلبان را در اختیار آنها قرار می‌دهیم، حد نصاب نمره در هر رشته از سوی دانشگاه‌ها مشخص شده است که آن را از طریق سایت دانشگاه‌ها و سازمان سنجش اعلام خواهیم کرد. تا 10 اردیبهشت اطلاعیه دانشگاه‌ها در این خصوص در سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.


آمار بازدید: 2475 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image