ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور جدیدترین اخبار کنکور 1400 از سایت سازمان سنجش و منابع کنکور 1400

جدیدترین اخبار کنکور 1400 از سایت سازمان سنجش و منابع کنکور 1400

در این بخش جدیدترین اخبار کنکور 1400 از سازمان سنجش و منابع کنکور 1400 و همچنین میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و معدل در آزمون سراسری سال 1400 ارائه شده است.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. مطالعه توصیه های مفید و کاربردی برای انتخاب رشته بهتر در کنکور 99 و 1400 هم مفید است.

بدين‌وسيله به اطلاع مي‌رساند، در آزمون سراسري سال 1400 مطابق مصوبات بیست و چهارمین جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو مورخ 99/07/22 مقررات ذیل اجرا می‌شود. میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و معدل در کنکور سال 1400 همانند سال 1399 حداکثر 30 درصد با تاثیر مثبت است و مواد و ضرایب دروس امتحانی و دروس موثر سوابق تحصیلی آزمون سال 1400همانند سال 1399 می‌باشد.

مصوبه هفدهمین جلسه مورخ 97/12/26 شورای سنجش و پذیرش دانشجو مجدداً تائید شد و از آزمون سراسری سال 1400 و بعد از آن، سنجش فقط با یک آزمون و بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید 3-3-6  انجام می‌شود.

برای داوطلبان دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی که در گروه آزمایشی علوم انسانی شرکت می‌کنند، منابع درس امتحانی «فرهنگ و معارف اسلامی» کتاب‌های «اصول عقاید 1، 2 و 3»، منابع دروس امتحانی «زبان عربی عمومی و تخصصی» کتاب‌های «عربی، زبان قرآن 1، 2 و 3» و منابع درس امتحانی «تاریخ» کتاب‌های «تاریخ اسلام 1 و 2 و تاریخ 3 (ایران در دوره اسلامی)» درنظر گرفته می‌شود. در زمان ثبت‌نام آزمون سراسری در گروه علوم انسانی، داوطلبان دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی باید انتخاب کنند که صرفاً به یکی از دفترچه سوالات عمومی و تخصصی گروه علوم انسانی از «منابع دیپلم علوم انسانی» پاسخ می‌دهند یا به دفترچه سوالات گروه علوم انسانی که «منابع چهار درس الهیات و معارف اسلامی، زبان عربی عمومی و تخصصی و تاریخ آن»، کتاب‌های دیپلم علوم و معارف اسلامی است. جدیدترین اخبار کنکور 1400 از سازمان سنجش

با توجه به موارد فوق فهرست کتب منبع سؤالات کنکور 1400 بر اساس نظام 3-3-6 به شرح جداول ذیل می‌باشد.




 ب ـ دروس تخصصی گروه علوم ریاضی



 ج ـ منابع کنکور 1400 دروس تخصصی گروه علوم تجربی



 دـ منابع کنکور 1400 دروس تخصصی گروه علوم انسانی





اخبار جدید و مهم کنکور 1400 از سایت سازمان سنجش

نحوه ارسال «تقاضای اولویت بعدی رشته انتخابی و یا مجوز شرکت در آزمون سراسری سال 1400 به دلیل اشتباه در انتخاب رشته»

پذيرفته شدگاني كه مدعي هستند در انتخاب رشته خود مرتكب اشتباه شده اند و به دلیل همین اشتباه  تقاضاي بررسي كدرشته اولويت بعدي در فرم انتخاب رشته و يا مجوز شركت در آزمون سال آينده (براي قبولين رشته هاي دوره روزانه) را دارند مي بايست مطابق با دستورالعمل زير از تاریخ 99/08/15 تا تاريخ 99/08/23 اقدام نمايند. مطالعه کنید:
بهترین اساتید کنکور 1400 را بشناسید

پس از ورود به سيستم پاسخگويي به نشانی https://request.sanjesh.org درخواست جديد را انتخاب و بعد از آن گزينه آزمون سراسری و سال 99 را انتخاب و تاييد نمايد سپس با انتخاب گزينه تقاضاي بررسي اشتباه در انتخاب رشته نسبت به ثبت درخواست خود با ذکر دلیل اشتباه  تا تاريخ 99/08/23 اقدام نمايد.

تذکر مهم 1 : صرفاٌ تقاضای داوطلبانی در این مرحله بررسی خواهد شد که داوطلب در درج کدرشته محلها در فرم انتخاب رشته دچار اشتباه شده باشد و به سایر درخواستها طبق ضوابط پاسخ داده می‌شود.

تذکر مهم 2: به درخواستهایی که به هر طریق بعد از اتمام مهلت تعیین شده ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر مهم 3: داوطلبانی که در سیستم پاسخگویی عضو نیستند لازم است پس از ورود به لینک نسبت به عضویت در آن با استفاده از اطلاعات ثبت نام ازمون سراسری اقدام نمایند.

تذکر مهم 4: امکان ثبت درخواست و بررسی در این مورد منحصرا پس از انتشار کارنامه نهایی در تاریخ 99/08/15 و مشاهده و بررسی وضعیت انتخاب رشته مندرج در کارنامه نهایی توسط داوطلبان امکانپذیر خواهد بود.

با توجه به اینکه نتیجه بررسی منحصرا از طریق پیامک ارسال می شود، بنابراین به مراجعات حضوری، تماسهای تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود

زمان پاسخگويي حداكثر يك ماه پس از اخرين مهلت تعيين شده براي ثبت بررسي خواهد بود لذا داوطلباني كه در ازمون پذيرفته شده اند بهتر است تا زمان مشخص شدن نتيجه بررسي در دانشگاه محل قبولي ثبت نام نمايند در غير اينصورت سازمان مسئوليتي در این خصوص، در صورت عدم موافقت با درخواست داوطلب را نخواهد داشت .لازم به ذكر است پس از بررسي هاي لازم و اتخاذ تصمیم، نتيجه به نحو مقتضي ( از طريق پيامك ) به داوطلب اطلاع داده خواهد شد.

درخواستها منحصرا باید به روش اعلام شده ارسال شود تا مورد بررسی قرار گیرد بنایراین اکیدا از اراسال درخواست بررسی در این مورد از سامانه darkhast.sanjesh.org خودداری فرمایید. پیشنهاد می شود حتما مطالعه نمائید:  20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور



اطلاعيه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در رابطه با کنکور سال 1400

بدين‌وسيله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 1400 مي‌رساند، بنا به درخواست تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس محترم شورای اسلامی مبنی بر بررسی امکان تمدید کنکور نظام قدیم و انجام سنجش با دو آزمون جداگانه (دو مجموعه سوال براساس دروس نظام قدیم و نظام جدید) در سال 1400، موضوع درجلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو (جلسه 25) مورخ 20/8/99 مورد بحث و بررسی کارشناسی دقیق قرار گرفت و مصوبه جلسه 24 شورای مذکور مورخ 22/7/99 مجدداً مورد تائید و مقرر گردید، کنکور 1400 و بعد از آن، صرفا بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید 3-3-6 برگزار ‌شود.

در این بخش تعدادی از اخبار جدید و مهم و جدیدترین خبرهای سازمان سنجش در رابطه با کنکور 1400 ارائه گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید. مطالعه مقاله
چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم هم مفید است.

منبع: سایت سازمان سنجش


آمار بازدید: 1603 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image