ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آخرین وضعیت ارائه معرفی نامه ارز تحصیلی به دانشجویان غیربورسیه پزشکی (15 مهر 91)

آخرین وضعیت ارائه معرفی نامه ارز تحصیلی به دانشجویان غیربورسیه پزشکی (15 مهر 91)

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گفت: دانشجویان ایرانی که همه ضوابط وزارت بهداشت را به همراه ویزای دانشجویی داشته باشند، می تواند معرفی نامه ارز دانشجویی دریافت کند.


دکتر محمود قاضی خوانساری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت توزیع معرفی نامه ارزی برای دانشجویان علوم پزشکی غیر بورسیه گفت: اگر دانشجویان همه ضوابط مورد نظر وزارت بهداشت، معدل دانشگاهی مورد تایید، تحصیل در دانشگاه معتبر و ویزای دانشجویی داشته باشد می تواند از ما معرفی نامه ارزی را دریافت کند.

وی افزود: دانشجویان باید از سیستم سامانه دریافت تسهیلات ارزی مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اقدام کنند و به طور معمول هم در مدت 3 هفته به کار آنها رسیدگی می شود.

قاضی خوانساری یادآور شد: معمولاً اگر مشکلی نباشد بلافاصله نوبت دریافت می کنند و می توانند معرفی نامه را بر اساس نوبت دریافت کنند.

وی درباره تاثیر نوسانات نرخ ارز بر این موضوع گفت: نوسانات بازار ارز به این موضوع ارتباطی ندارد و ما تنها تا مرحله معرفی نامه ارزی را برعهده داریم و مواردی از قبیل اعتبار دانشگاه و ویزای دانشجویی فرد را در این زمینه کنترل می کنیم تا مطمئن شویم که دانشجو شاغل به تحصیل در خارج از کشور است.

کلمات کلیدی: دانشجویان غیربورسیه پزشکی، ارز تحصیلی دانشجویان غیربورسیه پزشکی، ارز دانشجویی، ارز دانشجویان غیربورسیه، شرایط دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی

آمار بازدید: 746 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image