ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی پرداخت هزينه یک کانکس به زلزله زدگان توسط هر دانشگاه‌ علوم پزشکی (16 مهر 91)

پرداخت هزينه یک کانکس به زلزله زدگان توسط هر دانشگاه‌ علوم پزشکی (16 مهر 91)

به دنبال خواسته ريیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی جهت اختصاص کانکس ویژه زلزله‌زدگان با فرارسیدن فصل سرما، پیشنهاد تامین اعتبارات لازم به این منظور از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مطرح و مورد تایید وزیر بهداشت قرار گرفت.



به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، با قرائت متن نامه مبنی بر تامین کانکس برای زلزله زدگان، در هفتاد و دومین اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور این مهم مورد استقبال دکتر وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت.


بر اساس این گزارش، در این نشست مقرر شد بلافاصله پس از اعلام شماره حساب از سوی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی مبلغی مبنی بر تامین اعتبارات یک تا دو کانکس از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور واریز شود تا در زمان بسیار کوتاه این مرکز دانشگاهی اقدام به خریداری و نصب کانکس در محل مناسب کرده و به‌ورزان در فضایی مناسب به ارائه خدمات درمانی در این مناطق بپردازند.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌ علوم پزشکی، کمک دانشگاههای‌ علوم پزشکی به زلزله زدگان، دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی، کمک به زلزله زدگان، تامین کانکس برای زلزله زدگان

آمار بازدید: 302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image