ارتباط مستقیم با 30658 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ثبت و پاسخگويي اينترنتي به سوالات داوطلبان آزمون‌هاي دانشگاه آزاد (17 مهر 91)

ثبت و پاسخگويي اينترنتي به سوالات داوطلبان آزمون‌هاي دانشگاه آزاد (17 مهر 91)

امكان دريافت سوالات و اعتراضات داوطلبان كليه مقاطع آزمون‌هاي دانشگاه آزاد فراهم شده است.



به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سايت مركز آزمون به نشاني www.pubr-azmoon.com سوالات و ابهامات داوطلبان در خصوص آزمون كليه مقاطع اين دانشگاه و همچنين دوره‌هاي بدون آزمون را ثبت و در كوتاهترين زمان به آنها پاسخ مي‌دهد.



بنابراين داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به پايگاه مذكور و رجوع به «بخش پرسش و پاسخ» سوال يا نظر خود را مطرح كرده و بعد از بررسي كارشناسان مركز، پاسخ سوال خود را دريافت كنند.



همچنين، علاوه بر سايت مذكور داوطلبان مي‌توانند سوالات خود را به آدرس پست الكترونيك info@pubr-azmoon.com ايميل (E-mail) كرده و با مسئولان دانشگاه ارتباط برقرار كنند.



لازم به ذكر است، در زمان ثبت‌نام آزمون‌هاي مختلف به طور موقت پايگاه اينترنتي مركز آزمون به نشاني www.azmoon.org نيز پرسش‌ها و درخواست‌هاي داوطلبان را در خصوص فرآيند ثبت‌نام ثبت مي‌كند.



بر اين اساس از داوطلبان تقاضا مي‌شود كه با ارسال درخواست خود به صورت اينترنتي در تسهيل و سرعت امور و تعامل دو سويه نهايت همكاري را با مركز آزمون داشته باشند تا كارشناسان نيز در فضاي مناسب و راحتتري به سوالات داوطلبان پاسخ دهد.


کلمات کلیدی: سوالات داوطلبان آزمون‌هاي دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، چگونگی اعتراض به نتایج آزمون‌هاي دانشگاه آزاد، دوره‌هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد، پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 534 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
حبیب اله علی محمدی دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۳

شماره داطلبی 433350 پاسخ را درکجا بیابم

حبیب اله علی محمدی دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۶

در دانشگاه آزاد قاینات دررشته کارشناسی ارشد شرکت کردم ولی قبول نشده ام آیا امکان ادامه تحصیل برایم میسر خواهد شد شماره داوطلبی ام 433350