ارتباط مستقیم با 30734 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی والدین دانش‌آموزان فقط برای جلب کمک‌های مادی بکار گرفته نشوند (19 مهر 91)

والدین دانش‌آموزان فقط برای جلب کمک‌های مادی بکار گرفته نشوند (19 مهر 91)

نماینده مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه والدین دانش‌آموزان و انجمن اولیاء و مربیان نبايد فقط برای جلب کمک‌های مادی بکار گرفته شوند،‌ بر استفاده شايسته از ظرفیت تمام بخش‌های آموزش و پرورش با ایجاد انجمن‌های مشارکتی علمی و حمایتی تاكيد كرد.



به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه يزد، محمدرضا تابش در نشست شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش شهرستان اردکان با اشاره به این که پیوند آموزش و پرورش با تمامی اعضای خانواده و آحاد اجتماع نمایانگر نقش تاثیرگذار و مهم این وزارتخانه در کشور و در همه شئون زندگی مردم است، اظهار كرد: آینده نظام اسلامی ایران در گرو تربیت جوانانی متعهد، متخصص،با ایمان و اخلاق مدار است که متصدی مسئولیت‌های مختلف در اجتماع خواهند شد و یکی از عرصه‌های تعیین‌کننده در شکل‌گیری این خصوصیات و شخصیت‌سازی علمی و اجتماعی آنان، آموزش و پرورش است.


وي مشارکت تمام اجزاء موثر آموزش و پرورش اعم از مدیران، معلمان، کارکنان، والدین و دانش‌آموزان در اداره امور مدرسه و مدیریت "مدرسه محور" را موجب افزایش کارآمدی نظام آموزش و پرورش، کاهش هزینه‌ها، بهره‌وری بالاتر و جلب اعتماد عمومی به این وزارتخانه مهم عنوان كرد.


نماینده مردم اردکان خطاب به اعضاء اين شورا، تاكيد كرد: والدین دانش‌آموزان و انجمن اولیا و مربیان را فقط برای جلب کمک‌های مادی بکار نگیرید بلكه با ایجاد انجمن‌های مشارکتی علمی و حمایتی از ظرفیت تمام بخش‌های آموزش و پرورش به نحو شایسته بهره‌گیری كنيد.


وی عنوان کرد: دانش‌آموزان به عنوان نوگلان بوستان علم و دانش نیاز به توجه و مراقبت‌های ویژه هم در بعد تربیتی و هم در بعد آموزشی دارند که در این بین نقش معلمین در این نهاد بسیار برجسته است، البته باید متناسب با زحمات طاقت فرسای آنها از نظر مادی و معنوی مورد توجه و حمایت مجموعه حاکمیت قرار گیرند.


تابش افزود: تغییر نظام آموزشی باید مبتنی بر مطالعات دقیق، واقعیات روز جامعه و دنیا باشد و در اجرای این مهم اسباب و وسایل و امکانات مورد نیاز فراهم و آموزش‌های لازم داده شود.


منتخب مردم اردکان در خانه ملت افزود: علیرغم زحماتی که دوستان آموزش و پرورش در سالهای قبل و مدیریت فعلی کشیده‌اند، هنوز جایگاه آموزش و پرورش در شهرستان اردکان در شان والای این مردم با پیشینه تاریخی و فرهنگی ممتاز و افتخار آمیز نیست و باید بیشتر تلاش شود و برنامه‌ریزی مطلوبی برای شناسایی استعدادها و قابلیت‌های دانش‌آموزان و تعلیم و تربیت آنها داشت.


وی خواستار توجه ویژه به مناطق محروم شهرستان از جمله بخش خرانق و رباطات شد و گفت: کویری بودن، بعد مسافت تا مرکز شهرستان و تراکم کم جمعیت در این بخش نباید موجب تعطیلی مدارس و کم توجهی به دانش‌آموزان مستعد این بخش شود.


تابش در پايان همچنین متذكر شد: صنایع مهم و واحدهای بزرگ اقتصادی در کنار مسئولان باید سهمی در توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش اردکان داشته باشند و برای تامین نیازهای این نهاد جهت ایجاد فضایی مطلوب برای دانش‌آموزان کمر همت ببندند.

کلمات کلیدی: والدین دانش‌آموزان، کمک والدین دانش‌آموزان، همکاری والدین دانش‌آموزان با مدرسه، انجمن اولیاء و مربیان، کمک های مادی والدین دانش آموزان

آمار بازدید: 284 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image