ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آموزش دانش‌آموزان مناطق محروم توسط دانشجویان (22 مهر 91)

آموزش دانش‌آموزان مناطق محروم توسط دانشجویان (22 مهر 91)

به همت دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه خوارزمی طرح همیاری تدریس برای دانش آموزان مناطق محروم توسط دانشجویان اجرا می‌شود.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، جمعیت امام علی (ع) وابسته به مدیریت فوق برنامه و امور فرهنگی از دانشجویان داوطلب جهت شرکت در این اقدام خیرخواهانه ثبت‌نام به عمل می‌آورد.


همچنین از دیگر اقدامات فرهنگی در دانشگاه خوارزمی، پیاده روی صبحگاهی به سمت تپه‌های حصارک است که ویژه خواهران دانشجو برگزار شد. این مراسم که با حضور مسئولین و اساتید همراه بود، صبحگاه پنجشنه 20 مهر برگزار شد.


بر اساس این گزارش، با همکاری دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه خوارزمی و نیز سازمان اوقاف و امور خیریه کرج، سی و پنجمین دوره مسابقات حفظ، قرایت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.


حفظ یک جزء، حفظ 2.5 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کامل قرآن از بخش‌های این مسابقات می‌باشد. زمان برگزاری مسابقات شفاهی در بخش خواهران 22 مهرماه و در بخش برادران 23 مهرماه خواهد بود.


در راستای برنامه‌های فرهنگی، کانون هلال احمر، مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه باهمکاری دفتر نهاد رهبری در دانشگاه خوارزمی به مناسبت هفته کاهش اثرات و بلایای طبیعی، اردوهای دانشجویی را برگزار خواهد کرد.

کلمات کلیدی: آموزش دانش‌آموزان مناطق محروم، دانشگاه خوارزمی، طرح همیاری تدریس، تدریس دانش آموزان محروم

آمار بازدید: 480 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image