ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان سطح زبان انگلیسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی پایین است (22 مهر 91)

سطح زبان انگلیسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی پایین است (22 مهر 91)

رییس انجمن علمی معلمین زبان خارجی استان کرمانشاه با بیان اینکه سطح زبان انگلیسی دانشجویان واقعا پایین است، از برگزاری دوره آموزشی زبان انگلیسی برای دانشجویان کرمانشاهی خبر داد.



امیر غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات دانشجویان به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی این است که سطح زبان انگلیسی برخی دانشجویان بسیار پایین است، بنابراین برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه برای دانشجویان استان یک ضرورت است.


وی تصریح کرد: یکی از آموزشگاه‌های زبان‌ خارجی اقدام به برگزاری این مهم در محل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه کرده است و همه دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان می‌توانند در دوره‌های مکالمه از مبتدی تا سطح عالی شرکت کنند.


وی گفت: شهریه این دوره آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان استان تنها 20 هزار تومان و به صورت فشرده یعنی ارائه دروس دو ترم در قالب یک ترم است.


وی با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره تا 25 مهر ادامه دارد، تاکید کرد: دانشجویان استان کرمانشاه می توانند از این فرصت برای ارتقاء سطح زبان انگلیسی خود برای مقاطع تحصیلات تکمیلی استفاده کنند.


رییس انجمن علمی معلمین زبان خارجه در استان کرمانشاه، گفت: همچنین در این کلاس‌ها منابع درسی از منابع زبان کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد.

کلمات کلیدی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی، سطح زبان دانشجویان تحصیلات تکمیلی، سطح زبان دانشجویان فوق لیسانس، سطح زبان دانشجویان دکتری، زبان انگلیسی

آمار بازدید: 581 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image