ارتباط مستقیم با 30795 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه انتقاد عضو کمیسیون آموزش از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی (23 مهر 91)

انتقاد عضو کمیسیون آموزش از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی (23 مهر 91)

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی از مسوولان وزارت علوم درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر مانع رشد خوابگاه‌های بدون مجوز شود تا این بخش را سامان‌دهی شود.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، محمود نگهبان سلامی، در جمع تعدادی ازدانشجویان شهرستان رشتخوار، افزود: خوابگاه‌های دانشجویی با شرایط نامناسبی دست و پنجه نرم می‌کنند و از وسایل رفاهی مطلوبی برخوردار نیستند.


نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزه وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی دغدغه و نگرانی خانواده‌ها را در پی داشته است و شرایط نامطلوبی را برای دانشجویان به وجود آورده است.


این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشگاهی در شان دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیست، افزود: نبود نظارت دقیق بر روی وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی منجر به رشد قارچ‌گونه خوابگاه‌های بدون مجوز شده است.


وی اظهار داشت: در بسیاری از مواقع ظرفیت3 یا 4 نفره برخی از اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجویی تا 7 نفر نیز افزایش یافته است.


نگهبان سلامی با تاکید براینکه وزارت علوم باید هرچه سریعتر تمهیداتی برای رفع معضل خوابگاه‌های دانشجویی بیاندیشد؛ مطرح کرد: وزارت علوم موظف است تا مجتمع‌هایی را اجاره کند و امکانات رفاهی مناسبی برای دانشجویان در نظر بگیرد تا شاید گوشه‌ای از مشکلات خوابگاه‌های دانشجویان برطرف شود.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با مثبت ارزیابی کردن بومی گزینی در دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: صندوق رفاه دانشجویی موظف است با همکاری مسوولان وزارت علوم این معضل را ساماندهی کرده تا در کنار گسترش ظرفیت دانشگاه‌ها، امکانات خوابگاهی این قشر تحصیل کرده در اولویت کاری قرار گیرد.

کلمات کلیدی: وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی، خوابگاههای دانشجویی، شرایط نامناسب خوابگاههای دانشجویی، وضعیت بد خوابگاههای دانشجویی

آمار بازدید: 370 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image