ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور جزئیات مصاحبه دانشگاه پیام نور برای معرفی شدگان کنکور دکتری

جزئیات مصاحبه دانشگاه پیام نور برای معرفی شدگان کنکور دکتری

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور شرایط و جزئیات انجام مصاحبه از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه پیام نور را اعلام کرد.

محمد هادی امین ناجی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به محل برگزاری محل انجام مصاحبه از این داوطلبان اظهار داشت: محل برگزاری مصاحبه کلیه رشته محل‌ ها(تهران، مشهد، قم، قشم) فقط در شهر تهران انجام خواهد شد.
وی افزود: همه معرفی شدگان کنکور نیمه متمرکز دکتری می بایست مبلغ تعیین شده از سوی سازمان سنجش را به شماره حساب 2178609001007 بانک ملی ایران شعبه بنفشه واریز و تصویر فیش واریزی را در روز مصاحبه به مسئول تکمیل پرونده تحویل دهند.
رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: مبلغ شرکت در مصاحبه کنکور دکتری 25 هزار تومان اعلام شده است که داوطلبان می بایست هنگام شرکت در مصاحبه، اصل فیش واریزی مبلغ را نیز به همراه داشته باشند.
ناجی با اشاره به مدارک مورد نیاز برای انجام مصاحبه داوطلبان کنکور دکتری گفت: مدارک مورد نیاز برای مصاحبه، اصل و کپی مدارک تحصیلی اعم از کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه معدل یا گواهی دارای معدل در هر دو مقطع، اصل پایان نامه کارشناسی ارشد و یا پروژه کارشناسی، مدارک زبان شامل:(Tolimo- MCHE- THLTS- IBT- PNU- Tofel)، گواهی سوابق تدریس در دانشگاه ‌ها، مدرک حائزان رتبه در المپیادهای علمی معتبر، اصل و کپی مقالات و آثار پژوهشی، گواهی ثبت اختراع و کسب رتبه در جشنواره ‌های علمی معتبر، حکم کارگزینی مربیان رسمی و رسمی آزمایشی کلیه دانشگاه‌ های دولتی و دستیاران علمی و مربی آموزشیاران دانشگاه پیام نور، اصل و تصویر مدارک ایثارگری و گواهی بسیجی فعال برای افراد واجد شرایط الزامی است.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام نور - مصاحبه دکتری - جزئیات مصاحبه - آزمون نیمه متمرکز دکتری - محل مصاحبه
منبع: خبرگزاری پانا

آمار بازدید: 5405 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image