ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جزییات وام‌های دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر (25 مهر 91)

جزییات وام‌های دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر (25 مهر 91)

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان این‌که سقف وام تحصیلی برای دانشجویان دوره روزانه مقاطع مختلف از 225 هزار تومان در سال گذشته به 337 هزار و 500 تومان افزایش یافت، گفت: با توجه به میزان اعتبار، پرداخت سقف وام به دانشجویان روزانه متقاضی امکان‌پذیر است.


دکتر مهدی فلاح‌مهرجردی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این مطلب عنوان کرد: امسال سقف وام شهریه برای دانشجویان کارشناسی شبانه از 150 هزار تومان به 250 هزار تومان افزایش یافت. همچنین سقف وام شهریه برای دانشجویان کارشناسی ارشد همانند سال گذشته یک میلیون تومان تعیین شده است.

وی درباره دیگر تغییرات و تسهیلات دانشجویی امسال خاطرنشان کرد: وام ضروری به دانشجویان دوره روزانه تا سقف 300 هزار تومان، ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل غیرخوابگاهی در مقاطع کارشناسی‌ ارشد و دکتری تا سقف سه میلیون تومان و در مقطع کارشناسی تا حداکثر یک میلیون و 500 هزار تومان و وام تغذیه برای دانشجویان روزانه از 60 تا 100 هزار تومان در هر ترم قابل پرداخت است.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: همچنین دانشجویانی که مایل باشند تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار گیرند، می‌توانند 50 درصد هزینه بیمه را از طریق وام صندوق رفاه پرداخت کنند.

فلاح مهرجردی تصریح کرد: بازپرداخت تمام وام‌ها تا 9 ماه پس از فارغ‌التحصیلی با پرداخت 10 درصد بدهی، به‌صورت اقساط امکان‌پذیر است.

کلمات کلیدی:وام دانشجویی، شرایط دریافت وام دانشجویی، جزییات وام‌های دانشجویی، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، سقف وام تحصیلی دانشجویان، میزان وام دانشجویی

آمار بازدید: 772 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image