ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دانشگاه جامع دولتی در آمل راه اندازی می شود (25 مهر 91)

دانشگاه جامع دولتی در آمل راه اندازی می شود (25 مهر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: فرماندار آمل گفت: مقدمات راه اندازی دانشگاه جامع دولتی در آمل فراهم شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، یدالله اکبرزاده صبح سه شنبه در جلسه توجیهی و جشن دانشجویان جدید الورد دانشگاه پیام نور مرکز آمل گفت: دانشگاه پیام نور آمل یکی از سه دانشگاه مهم و دارای تعداد بی شمار دانشجو از مناطق مختلف کشور و مازندران است.

وی با بیان اینکه با پیگیریهای مسئولان شهرستان آمل در سطح کلان کشوری و به واسطه تعداد مراکز آموزش عالی زیاد در این شهرستان، ایجاد دانشگاه جامع دولتی در آمل در حال پیگیری است، افزود: این طرح مهم آموزشی دولت در شهرستان آمل در حال نهایی شدن است.

فرماندار آمل اضافه کرد: مجموعه مسئولان اجرایی و دانشگاهی آمل به دنبال برآورده کردن انتظارات به حق و به جای دانشجویان وجوانان شهرستان در مسائل آموزشی و دانشگاهی هستند.

اکبرزاده با بیان اینکه دانشگاه مرجع تحول جامعه است و اقتدار کشور به این مکان مقدس علمی بستگی دارد، ادامه داد: یکی از مواردی که در این سالها باید به آن توجه جدی و ویژه ای از سوی مسئولان دانشگاه ها شود، تقویت روحیه دینی و انقلابی دانشجویان به عنوان نسل آینده ساز جامعه است.

وی با اشاره به اینکه امروز در دانشگاههای کشور بهترین های علمی و محققان نامی حضور دارند و ایران اسلامی از وجود علمی و برکات فکری آنان به خوبی استفاده می کند، جوانان و به خصوص دانشجویان با بصیرت ایران اسلامی امروز به خوبی از ترفندهای دشمنان اطلاع دارند و در جایی که دشمن بخواهد فتنه انگیزی کند، نسل دانشجو پاسخ کوبنده ای به دشمنان خواهد داد.

فرماندار آمل، نمونه عینی این مسئله را ارتباط پرشور جوانان با بصیرت خراسان شمالی در دیدار هفته اخیر با مقام معظم رهبری عنوان کرد که بی نظیرترین نوع ارتباط قلبی جوانان با رهبر و مقتدایشان در جهان بود.

وی یکی از راه های موفقیت مجموعه دانشگاه پیام نور آمل و مجموعه های اداری را در تعامل با مدیران شهری دانست و تصریح کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان کانون علمی و فرهنگی هر شهرستان بوده است.

کلمات کلیدی:دانشگاه جامع دولتی آمل،راه اندازی دانشگاه جامع دولتی در آمل، دانشگاه پیام نور آمل، دانشگاههای آمل، دانشگاه پیام نور مرکز آمل

آمار بازدید: 455 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image