ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور ادامه مهلت تکمیل ظرفیت آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته (29 مهر 91)

ادامه مهلت تکمیل ظرفیت آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته (29 مهر 91)

همچنان فرصت ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته آزاد و سازمان سنجش در رشته و محل جدید وجود دارد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: فرصت برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این آزمون اقدامات لازم را انجام دهند.


وی در ادامه افزود: داوطلبان شرکت کننده در آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش از تخفیف دانشگاه بهره‌مند خواهند شد و می توانند با مراجعه به سامانه انتخاب رشته/شهر بر روی پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org به ثبت‌نام خود اقدام کنند و بعد از ثبت‌نام با مراجعه به واحد مربوط از تخفیف برخوردار شوند.


رئیس مرکز آزمون تأکید کرد: داوطلبان بهتر است پس از آگاهی از اطلاعات مندرج در سایت www.pubr-azmoon.com اقدام به خرید کارت اعتباری کنند، لذا توصیه می شود که علاقه مندان از شروط اصلی ثبت نام مبنی بر داشتن تناظر میان رشته های موجود و مجموعه های امتحانی اطلاعات لازم را کسب کنند.


وی در پایان توصیه کرد: داوطلبان مدارک لازم شامل اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، 6 قطعه عکس تمام رخ 3 در 4 (برای مشمولین 12 قطعه عکس)، اصل مدرک کاردانی مورد تأیید به همراه تصاویر همه مدارک و رسید ثبت نام یک روز بعد به واحد دانشگاهی مورد نظر مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: تکمیل ظرفیت، مهلت تکمیل ظرفیت، آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته، سازمان سنجش، www.pubr-azmoon.com، آزمون مشترک کاردانی به کارشناسی، کاردانی به کارشناسی

آمار بازدید: 994 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
فاطمه يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹

هدفتون ازاوردن اسم دولتی چی بود/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۷

میگم این صداقتون مارو کشته که با دادن اس ام اس دروغ برای ثبت نام ازاد ودولتی که دولتی کشکه همه رو مجبورکردید که یه نکاهی به سایتتون بندازن که شاید وسوسه بشن که بیان ازاد

فاطمه دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵

خوب است