ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه اندازی مشاوره تلفنی برای ارائه خدمات روانشناسی به دانشجویان (تیر 91)

راه اندازی مشاوره تلفنی برای ارائه خدمات روانشناسی به دانشجویان (تیر 91)

سرپرست مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه‌اندازی خدمات مشاوره‌ای گویای این دانشگاه برای دانشجویان خبر داد و گفت: تمامی دانشجویان دانشگاه می‌توانند از خدمات مشاوره تلفنی این مرکز بهره‌مند شوند.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهدیه معینی با بیان این خبر افزود: در دسترس بودن خدمات روانشناختی غیر از ساعات اداری، مداخله در بحران، اورژانس‌های روانپزشکی و امکان دریافت مشاوره برای کسانی که به دلائل خاصی مایل به مشاوره حضوری نیستند، از جمله این خدمات است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف مرکز مشاوره دانشجویی در گسترش فعالیت‌های خود در حوزه‌های مختلف پیشگیری سطح اول و دوم و ارائه حداکثر خدمات روانشناسی و روانپزشکی به دانشجویان، این مرکز بصورت گویا و تلفنی برای دانشجویان و متقاضیان خدمات مشاوره‌ای انجام می‌دهد.

معینی به مهمترین خدمات مشاوره تلفنی دانشجویان در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: اغلب اوقات مشاوره تلفنی راه اولیه آشنایی دانشجویان با خدمات روانشناختی است و پس از یک یا دو جلسه، اغلب دانشجویان به این مرکز مراجعه حضوری دارند.
منبع: خبرگزاری مهر

کلمات کلیدی: ارائه خدمات روانشناسی به دانشجویان، مشکلات روانشناسی دانشجویان، خدمات مشاوره‌ای گویا برای دانشجویان، مشاوره تلفنی دانشجویان

آمار بازدید: 535 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image