ارتباط مستقیم با 30694 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نامه تقدیر جمعی از دانشجویان برای بهبود وضع خوابگاه‌های دانشگاه تهران (2 آبان 91)

نامه تقدیر جمعی از دانشجویان برای بهبود وضع خوابگاه‌های دانشگاه تهران (2 آبان 91)

جمعی از دانشجویان کوی دانشگاه تهران، با امضای نامه‌ای خطاب به معاون اجرایی رییس‌جمهور از زحمات و تلاش‌های نهاد ریاست جمهوری در راستای بهبود بخشی به وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه تهران تقدیر و تشکر کردند.



به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این نامه به شرح زیر است:


«بسمه تعالی


معاونت محترم اجرایی ریاست جمهوری


جناب آقای مهندس بقایی


با سلام و عرض ادب


احتراماً به استحضار میرساند که در نتیجه زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های بی‌شائبه و شبانه‌روزی شما بزرگوارانِ نهاد ریاست جمهوری در راستای بهبود بخشی به وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه تهران، ما دانشجویان پس از حضور در کوی دانشگاه در ایام تابستان با تغییراتی مواجه گشتیم که به حق خارج از تصور و اندیشه ما بود و به زعم همگان پروژه‌ای در شرف انجام بود که تاکنون کسی کمر به همت آن نبسته و به آن وقعی ننهاده بود.


لذا بر خود واجب دانستیم جهت قدردانی و سپاس صمیمانه از این اقدامات ارزشمند، مفید و خداپسندانه، با درج امضا خود مراتب تشکر و رضایتمندی خویش را به استحضار شما برسانیم. بر همگان مبرهن است که ارتقاء سطح کیفی خوابگاه‌های دانشگاه تهران برگ زرینی است که برای همیشه در تاریخ دانشگاهی میهن عزیزمان خواهد درخشید.


حال که شما بار چنین مسئولیت بزرگ و خطیری را بر دوش کشیده‌اید، از شما خواهشمندیم که دیگر بار برای برطرف‌سازی سایر مشکلات ما دانشجویان، نظیر «اینترنت و تغذیه» به یاریمان بشتابید و در صورت امکان دستور فرمایید اقدامات لازم جهت رفع این مشکلات مبذول گردد.»

کلمات کلیدی: خوابگاه‌های دانشگاه تهران، دانشگاه تهران، بهبود وضع خوابگاه‌های دانشگاه تهران، کوی دانشگاه تهران، دانشجویان دانشگاه تهران

آمار بازدید: 363 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image