ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رییس جدید دانشگاه آزاد ایلام معرفی شد (3 آبان 91)

رییس جدید دانشگاه آزاد ایلام معرفی شد (3 آبان 91)

طی مراسمی از رییس پیشین دانشگاه آزاد ایلام تقدیر و رییس جدید این دانشگاه معرفی شد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) امروز در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد ایلام، مهندس بنی اسد مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد از محصولات انقلاب اسلامی و شجره طیبه نظام است و هر چند از آغاز بکار از نظر کمی و فضا با کمک های مردمی و شهریه‌های دانشجویان گام‌های خوبی را برداشته است اما در دوره جدید مدیریت، ماموریت‌هایی خطیر دارد.


وی اولین برنامه این دانشگاه را "دین مداری و دغدغه دین و فرهنگ" دانست و تصریح کرد: این مفهوم به معنای اسلامی کردن دانشگاه‌هاست که محورهای آن اسلامی کردن علم بطور کلی و علوم انسانی به صورت ویژه است.


مدیر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی برنامه دوم را توسعه کیفی آموزش عالی دانست و گفت: متاسفانه توسعه در آموزش عالی تاکنون بصورت نیازسنجی ملی و محلی نبوده است و بسیاری از دانشگاه‌ها در این زمینه هیچگونه برنامه‌ای نداشته‌اند که فارغ‌التحصیلان بیکار امروز نتیجه این برنامگی‌هاست.

بنی اسد برنامه سوم دانشگاه در دوره مدیریت جدید این دانشگاه را توسعه پژوهش‌های کاربردی عنوان و تصریح کرد: پژوهش‌های امروز ما در دانشگاه‌ها کمتر در جامعه کاربردی شده‌اند.


وی جذب حداکثری را هدف دیگر این دانشگاه عنوان کرد و تدوین برنامه‌های چند ساله را برای روسای جدید واحدها ضروری ارزیابی کرد.


در ابتدای این آیین عادل نوروزی رییس سابق دانشگاه آزاد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های 14 ساله خود در دانشگاه آزاد، اظهار کرد: نسبت تعداد اساتید به دانشجویان هم اکنون 1 به 28 است و در طول این زمان محققان دانشگاه 170 طرح پژوهشی را انجام داده و 500 مقاله را در زمینه‌های گوناگون ارائه داده‌اند.


حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمدرضا حسینی‌نیا رییس جدید دانشگاه نیز حضور نخبگان در شوراهای گوناگونی که تشکیل خواهند شد را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری صاحب نظران و نخبگان استان شاهد دانشگاهی پویا و سرزنده باشیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد ایلام، دانشگاه آزاد، رییس جدید دانشگاه آزاد ایلام، انتصابات دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 1006 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image