ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار وبلاگ‌های برتر مهرماه حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شد (6 آبان 91)

وبلاگ‌های برتر مهرماه حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شد (6 آبان 91)

وبلاگ‌های برتر مهرماه حوزه‌های علمیه خواهران از سوی مدیریت پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌ خواهران اعلام شد.


به گزارش خبرنگار مهر، در مهرماه امسال 195 وبلاگ از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران به فعالیت پرداخته‌ و 3هزار و 27 مطلب منتشر کرده‌اند.

مطالب برگزیده وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران در صفحه اصلی سامانه این وبلاگ‌ها به نمایش درمی‌آید که در مهرماه 479 مطلب از وبلاگ‌های مختلف به عنوان مطالب برگزیده انتخاب شدند. درهمین حال میزان بازدید از این وبلاگ‌ها، در مهرماه به یک میلیون و 450 هزار و 409 مورد رسید.

این وبلاگ‌ها شامل وبلاگ مدرسه علمیه محدثه (س) بروجرد، مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین‌دژ و مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی حضرت فاطمه(س) تهران می‌شود.

درهمین حال بسیاری از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران به وسیله طلاب اداره می‌شود که در مهرماه امسال وبلاگ‌های حوزه و تبلیغ در فضای وب از استان اصفهان، مهدویت‌شناسی از استان یزد و تفاحه الفردوس از استان اصفهان عناوین وبلاگ‌های برگزیده طلاب را به خود اختصاص دادند.

در میان وبلاگ‌های مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران نیز وبلاگ استان‌های زنجان، کردستان و ایلام، عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

میزان بازدیدهای وبلاگ، تعداد مطالب ارسالی، تعداد مطالب منتخب‌شده، نظرات نویسنده و نظرات ارسالی روی وبلاگ، مجموع آرا، برگزاری طرح‌ها، همایش‌ها و مسابقات و میزان مشارکت در طرح‌ها و مسابقات برگزارشده و تعامل با سایر وبلاگ‌ها به عنوان شاخص‌های داوری وبلاگ‌ها مدنظر قرار گرفته است که در ماههای مختلف، ضریب و میزان تاثیر هر یک از این شاخص‌ها تغییر می‌کند.

بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران در نشانی اینترنتی www.womenhc.com در دسترس است.

کلمات کلیدی: وبلاگ‌های برتر مهرماه، وبلاگ نویسی، مسابقه وبلاگ نویسی، حوزه‌های علمیه خواهران، وبلاگ‌های برتر، www.womenhc.com، مرکز مدیریت حوزه‌ خواهران

آمار بازدید: 384 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image