ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه رقابت بیش از 5000 انجمن علمی دانشجویی در جشنواره ملی حرکت (7 آبان 91)

رقابت بیش از 5000 انجمن علمی دانشجویی در جشنواره ملی حرکت (7 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت علوم از رقابت بیش از 5000 انجمن علمی دانشجویی در پنجمین جشنواره ملی حرکت خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جلیل دارا، مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه پنجمین جشنواره ملی حرکت از 8 تا 10 آبان ماه سالجاری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره به منظور شناخت و حمایت از نخبگان انجمن‌های علمی و دانشجویی هرساله در2مرحله دانشگاهی وملی برگزار می‌شود.

دارا ادامه داد:5000 انجمن علمی دانشجویی در این دوره از جشنواره رقابت کرده‌اند که داوری‌ها در مرحله دانشگاهی انجام شده و آثار منتخب به مرحله ملی راه یافتند و انجمن‌های برگزیده با گزینش داوران در مرحله نهایی انتخاب شدند.

وی به تعداد برگزیدگان اشاره کرد و گفت: 158نفر به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شده‌اندکه در سه بخش فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، شرکت‌ها و موسسات حامی انجمن‌های علمی و یاری دهندگان جشنواره، از آنها تقدیر خواهد شد.

مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت علوم در پایان اضافه کرد: همزمان با افتتاحیه جشنواره، آثار و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها در قالب نمایشگاه برای بازدید دانشگاهیان ارائه خواهد شد.

کلمات کلیدی: جشنواره ملی حرکت، انجمن علمی دانشجویی، امور فرهنگی وزارت علوم، مسابقه انجمن علمی ها

آمار بازدید: 354 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image