ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش جزئیات آزمون پروژه‌ها در کنکور کارشناسی ارشد اعلام شد (تیر 91)

جزئیات آزمون پروژه‌ها در کنکور کارشناسی ارشد اعلام شد (تیر 91)

سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات پرینت کارت ورود به جلسه آزمون پروژه‌ها در کنکور کارشناسی ارشد 91 را اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کد رشته‌های امتحانی 1350، 1351، 1352، 1357، 1358 و 1363 آزمون پروژه عملی کدرشته‌های امتحانی 1350، 1351، 1352، 1357 ، 1358 و 1363 در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 تیرماه منحصراً در شهر تهران برای آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و حداقل یکی از کد رشته محل‌های رشته‌های تحصیلی پروژه‌دار را نیز انتخاب کرده اند، برگزار خواهد شد.

برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به شرکت در آزمون دو پروژه نیستند، دو کارت ورود به جلسه به صورت جداگانه قابل دریافت است. داولبان لازم است در یکی از روزهای 20 و 21 تیر هزینه برگزاری آزمون تشریحی، پروژه و یا آزمون عملی را قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مربوط، به مبلغ 59 هزار بابت هزینه برگزاری آزمون هر پروژه به صورت اینترنتی که امکان آن در سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org فراهم شده‌، پرداخت کرده سپس با دریافت کد پرداخت مبلغ اینترنتی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری در قسمت مربوط (پرینت کارت ورود به جلسه آزمون) نسبت به پرینت کارت خود و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند که مبلغ هزینه دروس نظری (علوم پایه و مهندسی) برای دوره مجازی پردیس شماره 2 زاهدان و پردیس بین الملل چابهار دانشگاه سیستان و بلوچستان مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار ریال صحیح است.

کلمات کلیدی: جزئیات آزمون پروژه‌ها در کنکور ارشد، کنکور کارشناسی ارشد، کنکور ارشد، آزمون پروژه ها در ارشد، دانشجوی کارشناسی ارشد

آمار بازدید: 346 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image