ارتباط مستقیم با 30695 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تعداد واحدهای کشوری دانشگاه آزاد (12 آبان 91)

تعداد واحدهای کشوری دانشگاه آزاد (12 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: دبیر منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور بالغ بر 466 واحد و مرکز فعال دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهریار حسن‌زاده عصر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد پارس‌آباد اظهار داشت: این تعداد واحد دانشگاهی با پذیرش دانشجویان در مقاطع مختلف فعالیت‌های متنوعی را دارد به طوریکه این دانشگاه با پذیرش بیشترین دانشجو در سطح کشور سعی می‌کند به وظیفه و تکالیف خود عمل کند.

وی با یادآوری اینکه 4 میلیون نفر از طریق دانشگاه آزاد فارغ‌التحصیل شده‌اند، تصریح کرد: نقش تعیین‌کننده این دانشجویان در پیشبرد امور کشور مبرهن و محرز است و باید در توسعه مبانی هم به لحاظ کمی و هم کیفی اقدامات لازم و ضروری انجام شود.

حسن‌زاده خاطر نشان کرد: ‌دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی، پژوهشی و گسترش تحصیلات تکمیلی داشته و با اولویت قرار دادن کیفیت حوزه آموزشی امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی بتواند به حرکت مثمرثمر خود ادامه دهد.

این مسئول از تحصیل 100 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه دو کشور خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر 47 واحد و مرکز دانشگاهی در این منطقه فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: ما با نظارتی که بر مجموعه واحدهای دانشگاهی آزاد منطقه دو شامل اردبیل، آذربایجان‌غربی و زنجان داریم در تلاش هستیم تا زمینه یک توسعه کیفی و افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی را بهتر از گذشته فراهم آوریم.

دبیر منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ممتاز و تعامل و هماهنگی با مسئولان حرکت‌ها و اقدامات شایسته‌ای داشته است، یادآور شد: دانشگاه آزاد امروز پرچمدار علم و فنون کشورمان می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی پارس‌آباد نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در چهار سال گذشته ادامه داد: این دانشگاه به رتبه 600 و درجه متوسط رسیده و در این مدت تعداد رشته‌ها نیز از 24 رشته به 51 مورد ارتقا یافته است.

محسن شیرپور گفت: ‌اعضای هیئت علمی این دانشگاه نیز به 60 نفر و تعداد دانشجویان به بیش از 3 هزار نفر افزایش یافته است.

وی رونق‌بخشی به باشگاه پژوهشگران جوان،‌ افزایش چهار رشته کارشناسی ارشد، چاپ مقالات متعدد در مجلات بین‌المللی، حضور در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ، تجهیز کتابخانه و کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها را از اقدامات جدی برشمرد و افزود: ساختمان اداری این دانشگاه در چهار طبقه و 2 هزار و 400 متر مربع زیربنا در حال انجام است که بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، تعداد واحدهای دانشگاه آزاد، تعداد شعبه های دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد واحد پارس‌آباد

آمار بازدید: 610 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image