ارتباط مستقیم با 30748 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تدریس رشته آب و هوا و روزنامه‌نگاری در دانشگاه پیام‌نور خرمشهر (14 آبان 91)

تدریس رشته آب و هوا و روزنامه‌نگاری در دانشگاه پیام‌نور خرمشهر (14 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر گفت: از سال تحصیلی جدید دو رشته آب و هوا و روزنامه‌نگاری در این دانشگاه در حال تدریس است.


سیدعلی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: همزمان با ایام اعیاد قربان تا غدیر جشن دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه پیام‌نور خرمشهر با حضور مسئولان شهرستان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید، 556 دانشجو در دانشگاه پیام نور خرمشهر مشغول به تحصیل شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر ادامه داد: با توجه به این تعداد ورودی هم‌اکنون سه هزار و 884 دانشجو در رشته‌های مختلف در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

موسوی تصریح‌کرد: در سال تحصیلی جدید دو رشته آب‌وهوا و روزنامه‌نگاری نیز به رشته‌های موجود در دانشگاه در مقطع کارشناسی افزوده شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت رشته‌های فنی در زمینه اشتغال‌زایی جوانان سیاست دانشگاه پیام نور خرمشهر در سال‌های آینده در راستای تقویت و افزایش این رشته‌ها خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر خاطرنشان‌کرد: در این راستا سعی خواهد شد تا رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای را نیز به رشته‌های موجود اضافه کنیم.

موسوی افزود: با توجه به افزایش تعداد دانشجویان پیام نور خرمشهر و به‌منظور رفع مشکلات مربوط به کمبود فضای آموزشی 6 کلاس درس جدید در این دانشگاه احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: مراحل احداث آزمایشگاه دانشگاه نیز به پایان رسیده و هم‌اکنون تنها مرحله تجهیز آن برای استفاده دانشجویان باقی مانده است.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر تصریح کرد: در راستا نیز لیست تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه دانشگاه نیز تهیه شده و قرار است سازمان نسبت به فراهم‌کردن تجهیزات مورد نیاز اقدام کند.

کلمات کلیدی: تدریس رشته آب و هوا، رشته آب و هوا، تدریس رشته روزنامه‌نگاری، رشته تحصیلی روزنامه‌نگاری، دانشگاه پیام‌نور خرمشهر

آمار بازدید: 716 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image