ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ورود 75 درصد رتبه‌های برتر کنکور به دانشگاه علوم پزشکی تهران (14 آبان 91)

ورود 75 درصد رتبه‌های برتر کنکور به دانشگاه علوم پزشکی تهران (14 آبان 91)

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه بیش از 75 درصد رتبه‌های برتر کنکور سراسری کشور وارد دانشگاه تهران می‌شوند، گفت: سالانه بیش از 560 دانشجو در مقطع دستیاری تخصصی، 100 فوق تخصص، 70 دانشجو در دوره فلوشیپ و 400 دانشجو نیز در مقطع PHD این دانشگاه را برای تحصیل خود انتخاب می‌کنند.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمد جلیلی در مراسم تجلیل از گروه‌های آموزشی برتر، دستیاران رتبه‌های برتر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی، نفرات اول کشوری آزمون ورودی دکتری در کلیه رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران که امروز در سالن همایش‌های رازی این دانشگاه برگزار شد، افزود: امیدواریم با تقدیر از نفرات برتر دوره‌های مختلف تخصصی، دستیاری، فوق تخصصی، ورودی‌های رشته‌های متعدد کنکور سراسری و همچنین گروه‌های آموزشی دانشکده‌ها، انگیزه لازم جهت رشد و پیشرفت تعلیم و تربیت حوزه‌های پژوهشی و آموزشی این دانشگاه را شاهد باشیم.


وی در ادامه دانشگاه علوم پزشکی تهران را بزرگترین مجموعه آموزشی کشور در حوزه علوم پزشکی دانست و تصریح کرد: این دانشگاه با در اختیار داشتن 20 هزار دانشجو در دوره‌های مختلف تخصصی، فوق تخصصی، علوم پایه و همچنین 2000 عضو هیات علمی از جمله بزرگترین مجموعه‌های علم پزشکی کشور محسوب می‌شود.


جلیلی همچنین ظرفیت آموزش و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی را بسیار گسترده ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه سالیانه 560 دانشجو در مقطع دستیاری تخصصی، 100 فوق تخصص، 70 دانشجو در رشته فلوشیپ و 400 دانشجو در مقطع PHD به خاطر توانمندی‌های بالای علمی و پژوهشی موجود در این دانشگاه، این مرکز را برای تحصیل خود انتخاب می‌کنند.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران ورود بیش از 75 درصد نفرات تک رقمی و دو رقمی کنکور سراسری رشته‌های مختلف پزشکی این دانشگاه را از دیگر افتخارات آموزشی و پژوهشی این مرکز عنوان کرد و افزود: البته علاوه بر درخشش آموزشی دانشگاه در زمینه جذب برترین‌های آزمون‌های کشوری، خروجی‌های بی‌نظیری نیز از این دانشگاه وارد جامعه پزشکی کشور شده است.


وی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری بیش از 51 درصد رتبه‌های تخصصی و 60 درصد رتبه‌های فوق تخصصی کشور، فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده‌اند.


جلیلی در پایان نگاه و تحلیل جزئی‌تر فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی موجود توسط گروه‌های آموزشی دانشکده‌های مختلف دانشگاه را بسیار ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به بسترهای بسیار بالای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران جهت تعلیم و تربیت دانشجویان لازم است گروه‌های آموزشی دانشکده‌ها با نگاهی جزئی‌تر به برنامه‌های آموزشی، توان آموزشی خود را در جهت تعالی آموزش پزشکی دانشجویان به کار بگیرند.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی تهران، رتبه‌های برتر کنکور، دانشگاه رتبه‌های برتر کنکور، دانشگاه تهران

آمار بازدید: 599 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image