ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور چالش‌های توسعه تحصیلات تکمیلی و آزمون دکتری بررسی می‌شود (14 آبان 91)

چالش‌های توسعه تحصیلات تکمیلی و آزمون دکتری بررسی می‌شود (14 آبان 91)

چهل و چهارمین گردهمایی معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور طی روزهای چهارشنبه 17 و پنجشنبه 18 آبان ماه به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر سعید قدیمی دبیر چهل و چهارمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور امروز با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: بررسی چالش‌های موجود در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی و آزمون نیمه متمرکز دکتری، تبادل نظر پیرامون نحوه نظارت، ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و جذب هیات علمی از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی است.


وی ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته‌های منتخب شورای برنامه‌ریزی در رابطه با ساماندهی رشته‌ها و بازنگری برنامه‌های درسی دانشگاهها را از دیگر اهداف برگزاری گردهمایی آتی معاونان آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی عنوان کرد.


مدیرکل برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم ادامه داد: در همایش پیش رو، معاونان آموزشی دانشگاه‌ها به بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی اجرایی شدن طرح آمایش سرزمین آموزش عالی و شیوه‌های اجرای آن خواهند پرداخت.


وی معرفی و قدردانی از معاونان آموزشی برتر و برگزاری سه کارگروه تخصصی در چهل و چهارمین همایش معاونان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: این کارگروه ها با موضوعات "مقررات و برنامه ریزی آموزشی و درسی"، "گسترش و توسعه تحصیلات تکمیلی" و "نظارت و ارزیابی و رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و جذب اعضای هیات علمی" برپا خواهند شد.

کلمات کلیدی: آزمون دکتری، کنکور دکتری، دکتری، توسعه تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد

آمار بازدید: 314 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image