ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها در دانشگاه گیلان (15 آبان 91)

برگزاری همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها در دانشگاه گیلان (15 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: چهل و چهارمین گردهمایی معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور17 و 18 آبان ماه در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سعید قدیمی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی و دبیر چهل و چهارمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با اعلام این خبر گفت: بررسی چالش‌های موجود در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی و آزمون نیمه متمرکز دکتری، تبادل نظر پیرامون نحوه نظارت، ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و جذب اعضای هیئت علمی، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این گردهمایی است.

وی همچنین ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته‌های منتخب شورای برنامه‌ریزی در رابطه با ساماندهی رشته‌ها و بازنگری برنامه‌های درسی دانشگاه‌ها را از دیگر اهداف برگزاری گردهمایی معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی عنوان کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم افزود: در این همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها به بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی اجرایی شدن طرح آمایش سرزمین آموزش عالی و شیوه‌های اجرای آن خواهند پرداخت.

قدیمی از معرفی و قدردانی از معاونان آموزشی برتر و برگزاری سه کارگروه تخصصی در چهل و چهارمین همایش معاونان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها با موضوعات مقررات و برنامه ریزی آموزشی و درسی، گسترش و توسعه تحصیلات تکمیلی و نظارت و ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه‌ها و جذب اعضای هیئت علمی برگزار می‌شوند.

کلمات کلیدی: همایش معاونان آموزشی، معاون آموزشی، گردهمایی معاونان آموزشی، دانشگاه گیلان

آمار بازدید: 363 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image