ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی خروج دانشگاههای غیرانتفاعی بی کیفیت از گردونه فعالیت (19 آبان 91)

خروج دانشگاههای غیرانتفاعی بی کیفیت از گردونه فعالیت (19 آبان 91)

سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم با اشاره به خروج دانشگاههای غیردولتی بی کیفیت از گردونه فعالیت به زمان رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی غیرانتفاعی اشاره کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، رضا عامری در حاشیه گردهمایی معاون آموزشی در دانشگاهها با اشاره به نتایج رتبه بندی نظارت و ارزیابی گفت: تامین ردیفهای استخدامی و افزایش سهمیه بورس در مناطق محروم و دانشگاههای نوپا از مهمترین تاکیدات معاونان آموزشی دانشگاهها در این گردهمایی بود.

وی همچنین درباره نظارت و ارزیابی دانشگاههای غیردولتی در پاسخ به سوال مهر درباره تجمیع این دانشگاهها، اظهار داشت: افزایش کیفیت در این دانشگاهها به معنای تجمیع نیست بلکه موسسات غیردولتی در صورت نداشتن حداقلها، محدود و از گردونه فعالیت حذف می شوند.

سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی دانشگاهها با اشاره به رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی با اعلام این خبر که رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی تا پایان سال جاری صورت خواهد گرفت، ادامه داد: در این رتبه بندی لازم است که زیرنظامها با خودشان مقایسه شوند و دانشگاهها باید تلاش کنند شاخصهای بهتری کسب کنند، از سوی دیگر داوطلبان امکان انتخاب با کیفیت ترین دانشگاههای غیردولتی را خواهند داشت.

کلمات کلیدی: دانشگاههای غیرانتفاعی، انحلال دانشگاههای غیرانتفاعی، منحل شدن دانشگاههای غیرانتفاعی، دانشگاههای غیردولتی، رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی، رتبه بندی دانشگاههای غیر انتفاعی

آمار بازدید: 499 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image