ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش مذاکره با بانک‌ها برای ارائه وام به نخبگان (20 آبان 91)

مذاکره با بانک‌ها برای ارائه وام به نخبگان (20 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سابق بنیاد ملی نخبگان با اشاره به مذاکره با بانک‌های کشور برای ارائه وام به نخبگان، گفت: آمار استفاده از این تسهیلات از سوی نخبگان نشان می‌دهد که این اقدامات رضایت‌بخش بوده است.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان، با حضور نسرین سلطانخواه، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در ساختمان بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شد.

داوود طالبی، معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان، در این مراسم گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و بنیاد با توجه به نیاز و بر اساس نظر مقامات عالی کشور به خصوص مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور راه‌اندازی شد.

*تاسیس بنیاد نخبگان در 30 استان کشور

وی با اشاره به تاسیس بنیاد نخبگان در بیشتر استان‌های کشور تصریح کرد: در حال حاضر به جز استان خراسان رضوی در سایر استان‌ها دفتر این بنیاد تأسیس شده است.

طالبی با تشکر از استانداران استان‌های مختلف کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه تاسیس بنیاد نخبگان در استان‌های مختلف از نظر تامین ساختمان و انتخاب رؤسای آنها به جز یک استان به اتمام رسیده است.

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان درباره تأسیس دفتر برنامه و بودجه نیز بیان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده راه‌اندازی دفتر برنامه و بودجه برای نظم‌دهی به کارها بود که در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و بنیاد ملی نخبگان تشکیل شد.

*صدور مجوز استخدام 112 نفر

وی درباره استخدام 112 نفر در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان افزود: امیدواریم مجوز نهایی استخدام این افراد به زودی صادر شود، البته اقدامات اصلی برای عملی شدن این امر انجام شده است.

طالبی با بیان این مطلب که برای ارائه وام به نخبگان مذاکراتی با بانک‌های کشور صورت گرفته است، تصریح کرد: آمارهای استفاده از این تسهیلات از سوی نخبگان و استعدادهای برتر نشان می‌دهد که این اقدامات رضایت‌بخش بوده است.

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان در پایان با اشاره به بودجه این بنیاد، گفت: خوشبختانه عملکرد بنیاد ملی نخبگان در راستای صرف بودجه بسیار خوب بوده به نحوی که تمامی برنامه‌های این بنیاد در قالب برنامه تفضیلی تعریف شده است.

در ادامه این مراسم یدالله اردوخانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان، با تشکر از رئیس و معاونان این بنیاد افزود: امیدوارم با همکاری و تلاش همه مسئولان ذیربط عملکرد بنیاد ملی نخبگان را بهبود بخشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی پیش از این در بنیاد ملی نخبگان انجام شده است و این مسیر ادامه خواهد یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: آئین‌نامه استخدامی نیرو، ایجاد صندوق قرض‌الحسنه کارکنان شرکت تعاونی بنیاد و ساختار تشکیلاتی از جمله کارهایی است که از این پس مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

گفتنی است در این مراسم با حکم سلطانخواه، طالبی به سمت مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان انتخاب شد.

کلمات کلیدی: ارائه وام به نخبگان، بنیاد ملی نخبگان، استخدام نخبگان، نخبگان، بنیاد نخبگان در استان های کشور

آمار بازدید: 424 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image