ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه اندازی دانشکده پلیس فتا و موادمخدر در انتظار تایید ستادکل نیروهای مسلح (22 آبان 91)

راه اندازی دانشکده پلیس فتا و موادمخدر در انتظار تایید ستادکل نیروهای مسلح (22 آبان 91)

رییس دانشگاه علوم انتظامی ناجا گفت: راه‌اندازی دانشکده پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات و مبارزه با موادمخدر در انتظار تایید ستاد کل نیروهای مسلح است.


سردار عصار در گفت و گو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه پلیس ایران در پایان برنامه پنجم توسعه باید نیرویی شایسته، بایسته و الگوساز باشد، گفت: بر این اساس رفتار، حرکات و گفتار پلیس باید دانش بنیان و مبتنی بر تفکر و ایده علمی باشد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی دوره دکتری که برای نخستین بار در سطح ناجا ایجاد شده است، یکی از طرح‌های رسیدن به پلیس شایسته ایرانی است گفت: راه‌اندازی دوره دکتری جهشی بزرگ محسوب می‌شود چرا که از این پس نظریات و دکترین پلیسی اجرا می‌شود و روش‌ها نیز مبتنی بر دانش است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی دانشکده‌های پلیس فتا و مبارزه با موادمخدر در انتظار تایید نهایی ستاد کل نیروهای مسلح است گفت: در دانشکده علوم انتظامی در ابتدا دپارتمان‌های تخصصی تشکیل شده و پس از تقویت آن، این گروه‌های تخصصی تبدیل به گروه می‌شوند و از آنجایی که تشکیل گروه با نظر دانشکده امکان‌پذیر است گروه‌های تخصصی در این دانشگاه تشکیل می‌شوند.

رییس دانشگاه علوم انتظامی با بیان اینکه برای ایجاد یک دانشکده باید این مسئله در ستاد کل نیروهای مسلح به تصویب برسد، گفت:‌ در حال حاضر گروه‌های پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات و موادمخدر به حد اغنا رسیده‌اند و برای تاسیس دانشکده در انتظار اعلام نظر ستاد کل نیروهای مسلح است.

عصار در پاسخ به این سوال که رفتار ماموران پلیس ایران تا چه حد به استانداردهای جهانی همسویی دارد، گفت: نیروی انتظامی با استانداردهای دنیا فاصله چندانی ندارد و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، نیروی انتظامی ایران از 120 کشور دنیا پیشی گرفته است.

وی با بیان اینکه پلیس باید در راستای ارتقای خود کارهایی همچون افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای احساس امنیت را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: به عنوان مثال قتل در آمریکا چندین برابر کشور ما است اما احساس امنیت در این کشورها افزایش می‌یابد که در ایران نیز برای اصلاح گفتار، رفتار و ... ماموران طرحی تحت عنوان «استانداردسازی رفتار پلیس» در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه بر اساس تحقیقات نیروی انتظامی دومین سازمان در کشور است که مردم رضایت از آن دارند، گفت: من نمره 19.5 به آموزش ماموران پلیس ایران می‌دهم.

کلمات کلیدی: دانشکده پلیس فتا، دانشکده پلیس موادمخدر، دانشگاه علوم انتظامی ناجا، دانشکده پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، دانشکده پلیس مبارزه با موادمخدر

آمار بازدید: 529 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image