ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری اولین اجلاس سراسری جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد در مشهد (23 آبان 91)

برگزاری اولین اجلاس سراسری جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد در مشهد (23 آبان 91)

اولین اجلاس سراسری جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور تشکل‌های دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد در مشهد مقدس برگزار می‌شود.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا،مجتبی اکبری مدیر تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان جزئیات این گردهمایی افزود: در این گردهمایی که از چهارشنبه 24 آبان ماه آغاز می‌شود، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، فعالان دانشجویی در تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد و سایر شخصیت‌های علمی، سیاسی و فرهنگی حضور خواهند داشت.


وی با بیان اینکه این گردهمایی به مدت دو روز تا 26 آبان ماه ادامه دارد،گفت: در این گردهمایی به منظور بصیرت افزایی و عمق بخشی دانشجویان عضو تشکل‌ها بیش از 10 کارگاه آموزشی شامل جنگ نرم، فضای سایبری، اقتصاد مقاومتی، بررسی مسائل خاورمیانه و اسلامی کردن دانشگاه‌ها همراه کارگاه‌های خبری و روزنامه‌نگاری برای دانشجویان علاقمند و با حضور اساتید علمی برگزار خواهد شد.


اکبری دیدار خصوصی دکتر فرهاد دانشجو با دانشجویان را از نقاط قوت این گردهمایی نام برد و گفت: در این گردهمایی دکتر دانشجو به صورت خصوصی با دانشجویان دیدار داشته تا از این طریق مطالبات دانشجویی را پیگیری کنند.


مدیر تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد در خصوص هدف از برگزاری این اجلاس، بیان کرد: با توجه به تغییراتی که در دانشگاه آزاد صورت گرفته نیازمندیم که دانشجویان مطالبات خود را بررسی و آن را به سمع و نظر مسئولین برسانند بنابراین هدف از برگزاری این اجلاس پیگیری مطالبات دانشجویی و همچنین سردادن شعار وحدت ملی و نشاط اسلامی در سایه ولایت است.


این اجلاس هزار نفره با حضور دانشجویان عضو تشکل‌های دانشجویی و نمایندگان رئیس دانشگاه در هیات‌های نظارت دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.


کلمات کلیدی: جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد، جنبش دانشجویی، دانشگاه آزاد، اجلاس سراسری جنبش دانشجویی

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image