ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش 30 درصد درآمد دانشگاه‏ آزاد رودهن از تجاری‏‌سازی پژوهش‏ها حاصل شود (23 آبان 91)

30 درصد درآمد دانشگاه‏ آزاد رودهن از تجاری‏‌سازی پژوهش‏ها حاصل شود (23 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: حداقل 30 درصد درآمد دانشگاه باید از طریق ارائه طرح‏های پژوهشی و تجاری‏‌سازی حاصل شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علیرضا ایرانبخش در جمع اعضای هیئت علمی و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار داشت: با رشد و توسعه‏ای که بعد از انقلاب اسلامی در کشور حاصل شده است، در گذشته ما برای دانشجو واحد دانشگاهی انتخاب می‏کردیم ولی امروز دانشجو است که واحد دانشگاهی دلخواه خود را انتخاب می‏کند.

وی تصریح کرد: در این رابطه، بازار رقابتی سخت در پیش بوده و مسئولیت ما امروز سنگین‌‏تر از گذشته شده است و اساتید خلاق، متعهد و متخصص موتور توسعه دانشگاه هستند.

ایرانبخش افزود: برنامه‏‌هایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در دست اقدام است که شامل راه‏‌اندازی انتشارات دانشگاه، پیگیری جامع شدن واحد و آموزش نیروی انسانی در دوره‌‏های تخصصی به ویژه زبان انگلیسی می‏شود.

وی همچنین از تشویق استادان در امور پژوهشی و تجاری‏سازی تولیدات علمی خبر داد و گفت: حداقل 30 درصد درآمد دانشگاه باید از طریق ارائه طرح‏های پژوهشی و تجاری‏‌سازی حاصل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: تجلی عینی علم و تکنولوژی، حاکم بودن چهره رحمانی دین بر دانشگاه، اصلاح فرایندهای اداری و آموزشی به ویژه فارغ‏‌التحصیلان و چاپ کتب اعضای هیئت علمی از دیگر برنامه‏‌های در دست اقدام است.

ایرانبخش از استاندارد شدن اتاق‏ها و سالن‏های دفاع از پایان‏‌نامه‏‌ها، ورود دانشجویان با ارائه کارت الکترونیکی، ورودی دانشگاه از مقابل اتوبان جنب بیمارستان 96 تخت‏خوابی، بستن قرارداد پژوهشی با قوه قضائیه و ایجاد اتاق مستقل ویژه اعضای هیئت علمی و رفع مشکل بورسیه‏‌ها خبر داد.

وی همچنین توجه به اعضای باشگاه پژوهشگران جوان، راه‌‏اندازی مهد کودک حضرت رقیه(س)، درمانگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) و بازارچه خدمات رفاهی و دانشجویی را از دیگر برنامه‏‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ذکر کرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه‏ آزاد رودهن، دانشگاه‏ آزاد، درآمد دانشگاه‏ آزاد رودهن، تجاری‏‌سازی پژوهش‏ها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

آمار بازدید: 394 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image