ارتباط مستقیم با 30698 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افتتاح ساختمان جدید پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز (26 آبان 91)

افتتاح ساختمان جدید پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز (26 آبان 91)

ساختمان جدید پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز با حضور مسوولان دانشگاه و شهرستان جلفا در 7 طبقه به وسعت 2300 مترمربع به بهره‌برداری رسید.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، پرویز آژیده رییس دانشگاه تبریز در آیین افتتاح این ساختمان گفت: نهایت آمال بشر تقرب به خدا و ملکه نمودن صفات الهی در خود است که یکی از این صفات علم می‌باشد، اگر کسی بخواهد بنده مقرب خدا باشد، باید مجهز به علم باشد که امروزه ملت ایران در این حوزه پیشرفت خوبی داشته و در سایه خلاقیت و نوآوری کارهای بزرگی انجام داده است.


پرویز آژیده با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی با پیشرفت ملت ایران مخالف هستند، افزود: آنها به خوبی می‌دانند که ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستم بلکه به دنبال دانش هسته‌ای هستیم، بنابراین می‌خواهند کشور ما این دانش را نداشته باشد، اما برای آینده، پیشرفت و استکبارستیزی کشور ما این علم لازم است و ما به هیچ وجه زیر بار فشارهای استکبار جهانی نخواهیم رفت.


وی یاد آور شد: در کشور اسلامی مثل ایران متخصصین باید آراسته به اخلاق و معنویت نیز باشند زیرا در جامعه متمدن و پیشرفته غربی فقر اخلاقی و معنویت از بزرگترین مشکلات آن جوامع است که دانشگاه تبریز به سهم خود برای تحقق این امر تلاش می‌کند.


آژیده گفت: جلوگیری از خروج متقاضیان تحصیل به دیگر کشورها از دیگر موفقیت‌های بزرگ ما در کنار جذب دانشجویان خارجی است.


رییس دانشگاه تبریز در پایان ضمن تشکر از مسئولان منطقه آزاد ارس، خواستار عنایت بیشتر به دانشگاه تبریز به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ و مادر در خصوص تامین زیر ساخت‌ها شد.



رئیس منطقه آزاد ارس: منطقه آزاد تابلوی نظام در نقطه صفر مرزی است


همچنین صادق نجفی رئیس منطقه آزاد ارس نیز در این آیین تحصیلات تکمیلی و علم را از مولفه‌های مهم پیشرفت ذکر کرد و گفت: منطقه آزاد تابلوی نظام در نقطه صفر مرزی است و در قوانین مثل کلانشهرها دیده شده است، لذا همه چیز آن از جمله دانشگاه‌ها باید مثل کلان‌شهرها باشد.


وی افزود: با قدرت این کار را ادامه دهید و منطقه آزاد نیز همه امکانات و زیر ساختها را آماده کرده و سرمایه‌گذاری خوبی در این زمینه انجام خواهد داد و از هرگونه حمایت دریغ نمی‌کند.


داوود مختاری رییس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز نیز در گزارشی از وضعیت پردیس و توسعه چهار ساله آن گفت: 1800دانشجو در پردیس ارس تحصیل می‌کنند که 31 نفر در دوره دکتری و بقیه در مقطع کارشناسی ارشد هستند. در این میان بیش از 500 نفر از آنان برای ادامه تحصیل در خارج پرونده داشتند که ما آنها را جذب کردیم.


وی گفت: بیش از 110 نفر از دانشجویان ما بومی منطقه هستند و این برای متقاضیان شهر غنیمت و فرصت است.


مختاری با اشاره به استفاده از پتانسیل‌ها و امکانات دانشگاه تبریز در پردیس گفت: سطح علمی این واحد نیز ممتاز است، به گونه‌ای که 70درصد اساتید ما دانشیار و بالاتر هستند.


کلمات کلیدی: پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز، دانشگاه تبریز، پردیس بین‌المللی ارس، امکانات دانشگاه تبریز در پردیس

آمار بازدید: 534 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image