ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه طراحی جت مسافربری 100 تا 150 نفره در دانشگاه صنعتی اصفهان (تیر 91)

طراحی جت مسافربری 100 تا 150 نفره در دانشگاه صنعتی اصفهان (تیر 91)

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: برمبنای تفاهم نامه منعقد شده با رئیس سازمان صنایع هوایی، تمامی تحقیقات مرتبط با ساخت هواپیمای جت 100 تا 150 نفره در دانشگاه صنعتی اصفهان صورت خواهد گرفت.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد اسماعیل همدانی گلشن با اشاره به اعلام معاونت پژوهش وفناوری وزرات علوم، مبنی برمحوریت این دانشگاه در زمینه الکترواویونیک (الکترونیک هوانوردی) در کشور گفت: بر این اساس و برمبنای تفاهم نامه منعقد شده با رئیس سازمان صنایع هوایی، تمامی تحقیقات مرتبط با این بخش از ساخت هواپیمای جت 100 تا 150 نفره در دانشگاه صنعتی اصفهان صورت خواهد گرفت.

وی موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزرات علوم، تحقیقات وفناوری با تأسیس دوره کارشناسی ارشد معماری اویونیک برای نخستین بار درکشور در دانشگاه صنعتی اصفهان را از دیگر اقدامات در راستای ایجاد زیرساخت ها به منظور تحقق این طرح کلان ملی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان از ابتدای مهرماه سال جاری اقدام به پذیرش شش دانشجوی کارشناسی ارشد در این رشته خواهد کرد.

وی تأسیس گروه پژوهشی الکترواویونیک در دانشگاه صنعتی اصفهان را از دیگر اقدامات در جهت تحقق این طرح بیان کرد و ادامه داد: با اخذ موافقت نهایی شورای گسترش آموزش عالی وزرات علوم، تحقیقات وفناوری برای این گروه پژوهشی، بسترهای لازم در جهت دستیابی به علوم و فناوری‌های راهبردی مورد نیاز کشور در این زمینه فراهم خواهد شد.

کلمات کلیدی: طراحی جت مسافربری در ایران، طراحی جت در دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، طراحی جت مسافربری 100 تا 150 نفره

آمار بازدید: 501 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image