ارتباط مستقیم با 30720 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد یزد (28 آبان 91)

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد یزد (28 آبان 91)

یازدهمین مراسم نکوداشت دانش آموختگی 1800 نفر از فارغ‌التحصیلان مقاطع رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد واحد یزد برگزار شد.



به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد، دکترحسین مسلمین رییس دانشگاه آزاد واحد یزد در این مراسم ضمن تبریک به دانش آموختگان و خانوادهای آنها، به بیان گزارشی از چگونگی رشد و بالندگی این دانشگاه از بدو تاسیس تا کنون پرداخت و گفت: واحد یزد در سال 61 با هدیه پرخیر و برکت امام راحل (ره) تاسیس شد و هم اکنون که نزدیک به 30 سال از عمر آن می گذرد، این دانشگاه در تمام مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی دانشجو می‌پذیرد.


وی افزود: خوشبختانه واحد یزد در منطقه 7 دانشگاه آزاد مقام اول را در نشر و چاپ مقالات علمی و ISI داشته و در کشور مقام پنجم را به خود اختصاص داده است.


مسلمین درباره برنامه‌های فرهنگی دانشگاه، افزود: دانشگاه آزاد واحد یزد اولین دانشگاهی است که افتخار این را دارد میزبان 8 شهید گمنام باشد و بزرگترین مجموعه فرهنگی را در کشور داراست.


وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی برای ادامه تحصیل دانشجویان حتی در مقاطع کارشناسی ارشد باید به خارج از کشور می‌رفتند، ولی هم اکنون در مقاطع تحصیلات تکمیلی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ایران نه تنها از دانشگاه‌های خارجی کمتر نیستند؛ بلکه نسبت به آنها موفق‌تر هم هستند.


رییس دانشگاه آزاد واحد یزد خطاب به دانشجویان، گفت: برای اینکه بتوانیم در زندگی موفق باشیم باید سه عامل توکل به خدا، تلاش و پشتکار و برنامه ریزی را مد نظر قرار دهیم، همچنین تمام سعی و تلاش مسوولان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد واحد یزد بر این بوده است که امتیازات این واحد از 1400 به امتیاز 3200 برسد

و در آینده‌ای نزدیک به واحد جامع تبدیل شود.


حجت الاسلام والمسلمین حرزاده مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد یزد نیز در این مراسم، گفت: شما دانشجویان در یک مقطع زمانی قبول و در دانشگاه مشغول به تحصیل شدید و اکنون به مقطع فارغ التحصیلی رسیده‌اید که ارزشمند است و دانش فراگیر شما باید ادامه داشته باشد.


وی با اشاره به اهمیت جایگاه علم و دانش و با تاکید بر اینکه نباید به همین مقطع بسنده کرد و باید به ادامه تحصیل بپردازید، گفت: انسان باید در فراگیری علم و دانش به حلم و پختگی و عقلانیت برسد و آن را به درستی به کار گیرد، چرا که آن علمی زیباست و ارزش انسان را مضاعف می کند که همراه با کمالات معرفتی و دینی باشد و به تنهایی علم و مدرک تحصیلی ارزشی ندارد.

کلمات کلیدی: جشن فارغ‌التحصیلی، دانشگاه آزاد یزد، دانشگاه آزاد، نکوداشت دانش آموختگی

آمار بازدید: 392 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image