ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تسهیل انتقال دستیاران علوم پزشکی از سوریه به دانشگاه‌های داخل کشور (7 آذر 91)

تسهیل انتقال دستیاران علوم پزشکی از سوریه به دانشگاه‌های داخل کشور (7 آذر 91)

رییس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از تسهیل روند انتقال دانشجویان دوره دستیاری که در سال‌های تحصیلی 2011-2010 به کشور سوریه رفته بودند، به دانشگاه‌های داخل کشور خبر داد.



دکتر محمود قاضی خوانساری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به چگونگی انتقال دانشجویان ایرانی دوره دستیاری از کشور سوریه به ایران، گفت: در صورتی که دانشجویان طی سال تحصیلی 2011-2010 در وضعیت بحران برای ادامه تحصیل به کشور سوریه رفته‌اند، می‌توانند بدون شرکت در آزمون دستیاری برای انتقال به دانشگاه‌های داخل کشور اقدام کنند.


وی افزود: این دسته از متقاضیان باید برای تشکیل پرونده به مراکز خدمات آموزشی مراجعه کنند.


قاضی خوانساری در خصوص نحوه ارزشیابی متقاضیان انتقالی از سوریه، اظهار کرد: این دسته از دانشجویان دوره دستیاری در صورتی که تمایل داشته باشند از ترم تحصیلی کنونی خود به دانشگاه‌های داخل منتقل شوند باید ارزشیابی شوند ولی در صورتی که بخواهند از ابتدای دوره دستیاری تحصیل خود را شروع کنند، دیگر نیاز به ارزشیابی ندارند.


رییس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت ادامه داد: البته متقاضیان باید خود برای پذیرش در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ 2 داخل کشور اقدام کنند.


وی با بیان اینکه در گذشته این بخشنامه برای دانشجویانی که در سال 2009 به کشور سوریه رفته بودند، اجرایی می‌شد، تصریح کرد: ولی اخیرا این روند انتقال برای دانشجویانی که در سال تحصیلی 2011-2010 رفته بودند، مصوب شده است.


قاضی خوانساری در خاتمه گفت: تاکنون 12 متقاضی برای تشکیل پرونده اقدام کرده‌اند.


کلمات کلیدی: انتقال دستیاران علوم پزشکی، علوم پزشکی، انتقال به دانشگاه‌های داخل کشور، انتقال دانشجو از سوریه، ادامه تحصیل در سوریه

آمار بازدید: 373 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image