ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری از طریق آزمون در پردیس دانشگاه شهید چمران (11 آذر 91)

پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری از طریق آزمون در پردیس دانشگاه شهید چمران (11 آذر 91)

رییس پردیس دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این پردیس دانشگاهی مجوز اولیه راه‌اندازی 10 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و 10 رشته در مقطع دکتری را از وزارت علوم دریافت کرد.



دکتر مسعود خداپناه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد:البته گرایش‌ این رشته‌ها به‌صورت نهایی مشخص نشده‌ است ولی تا 2 هفته آینده از سوی وزارت علوم اعلام می‌شود.


وی افزود: پردیس دانشگاهی دانشگاه شهید چمران دارای مجوز 20 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 4 رشته در مقطع دکتری است که با اضافه شدن این تعداد، مجموع رشته‌ها به 30 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 14 رشته در مقطع دکتری می‌رسد.


رئیس پردیس دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پذیرش دانشجویان در رشته‌های جدید از سال آینده از طریق آزمون سراسری آغاز می‌شود.


خداپناه ادامه‌داد: دانشگاه پیگیر استقرار در مکانی مناسب و متمرکز شدن رشته‌ها در آن است. رایزنی و توافقات اولیه انجام شده است و امیدواریم به زودی مکان دانشگاه مشخص شود.


کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی ارشد، پذیرش دانشجوی دکتری، کارشناسی ارشد، دکتری، پردیس دانشگاه شهید چمران، دانشگاه شهید چمران

آمار بازدید: 1170 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image