ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش عرضه ماهواره «کن‌ست» و «بهپاد» در نمایشگاه هفته پژوهش (23 آذر 91)

عرضه ماهواره «کن‌ست» و «بهپاد» در نمایشگاه هفته پژوهش (23 آذر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: جدیدترین دستاوردهای پژوهشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد،نظیر ماهواره کن‌ست و بهپاد در نمایشگاه هفته پژوهش دانشگاه آزاد عرضه می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، منصور بیات معاون پژوهش و فن آوری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: در سال مزین به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و مقارن با هفته پژوهش، سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود:جدیدترین دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های علمی گوناگون از جمله علوم دریایی، نانو فناوری، مهندسی انرژی، مهندسی پزشکی و مهندسی هوافضا و غیره همزمان با هفته پژوهش در غرفه پژوهشی این واحد دانشگاهی در معرض نمایش عموم گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه واحدهای دانشگاهی مناطق 8 و 12 دانشگاه آزاد اسلامی به همراه یکی از واحدهای دانشگاهی منتخب هر منطقه، آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

بیات از حضور دانشجویان نخبه و علمی واحد علوم و تحقیقات برای ارائه اختراعات خود در این دوره از نمایشگاه خبر داد و افزود: ماهواره کن‌ست، پهپادهای ساخته شده، اسکنر لیزری تقویت کننده مو، عصای هوشمند و جریان سنج پروانه ای از جمله این اختراعات و دستاوردهای دانشجویان واحد علوم و تحقیقات است که به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان و دانشجویان این دانشگاه شنبه 25 آذر در واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: ماهواره کن‌ست، بهپاد، نمایشگاه هفته پژوهش، هفته پژوهش، جدیدترین دستاوردهای پژوهشی، واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، نمایشگاه هفته پژوهش دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 569 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image