ارتباط مستقیم با 30698 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرط اعلام نمرات امتحانات پایان ترم به دانشجویان دانشگاه تهران (28 آذر 91)

شرط اعلام نمرات امتحانات پایان ترم به دانشجویان دانشگاه تهران (28 آذر 91)

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان دانشگاه تهران در صورتی که در ارزیابی الکترونیکی اساتید شرکت نکنند نمی توانند نمرات پایان ترم خود را مشاهده کنند.


دکتر مهدی قمصری در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح این مساله پرداخت و گفت: دانشجویان بهترین ناظران تدریس اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها هستند و با توجه به حضور دانشجو در کلاس، آنها بهترین گزینه هستند که درباره نحوه تدریس اساتید نظر خود را اعلام کنند و با این روش دانشجویان با مسئولان بخش ارزیابی همکاری می کنند.

وی افزود: دانشگاهیان چه اساتید، چه دانشجویان و کارمندان باید در امور دانشگاه مشارکت کنند، در گذشته این ارزیابی قبل از امتحان یا در زمان امتحان برگزار می شد که به دلیل اینکه دانشجو وقتی در زمان امتحان برای انجام این ارزیابی ندارد، این مساله به صورت الکترونیکی انجام می شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: این ارزیابی، یک قرار داد دو طرفه است و دانشجویان همه از آن مطلع هستند و آن را انجام می دهند.

به گزارش مهر، در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران آمده است که دانشجویانی که در ارزیابی الکترونیکی اساتید شرکت نکنند امکان مشاهده نمرات پایان ترم خود را نخواهند داشت.

کلمات کلیدی: دانشگاه تهران، امتحانات دانشگاه تهران، نمرات امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران، ارزیابی الکترونیکی اساتید، ارزیابی الکترونیکی اساتید دانشگاه تهران

آمار بازدید: 579 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image