ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ادامه فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد (13 دی 91)

ادامه فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد (13 دی 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه آزاد از تمدید فراخوان جذب اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: روند تکمیل پرونده جذب اعضای هیئت علمی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد در آینده نیز ادامه دارد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جلسه 109 هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز به ریاست محمدعلی کی‌ن‍ژاد برگزار شد و در این جلسه، حسین بلندی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام تمدید فراخوان جذب آذر ماه امسال دانشگاه آزاد، گفت: در این فراخوان قرار است تعداد 1900 هیئت علمی بعد از پایان فراخوان و روند تکمیل پرونده در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی جذب شوند و این فرآیند جذب در آینده نیز ادامه دارد.

شایان ذکر است، همچنین در این جلسه، اعضای کارگروه صلاحیت عمومی تعداد دیگری از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تائید شدند.

همچنین گزارشی از راهبردها و اقدامات نقشه جامع علمی کشور مرتبط با تربیت و جذب نیروی انسانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی، ارائه و مقرر شد اقدامات اجرایی صورت گرفته از طریق وزارتین علوم و بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دستگاه‌های مرتبط پیگیری شود.

کلمات کلیدی: فراخوان جذب هیئت علمی، فراخوان استخدام هیئت علمی، استخدام هیئت علمی، جذب هیئت علمی، جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، استخدام دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 869 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image